First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
Ever been fired?
5943 cr points
Send Message: Send PM GB Post
59 / F / Melbourne
Offline
Posted 4/30/07
Sorry if this is a repeat topic, I couldn't find it listed anywhere. Have you ever been fired from a job and why were you fired? I was recently "let go" for financial and staff member reasons. The fact that it wasn't my fault doesn't make it hurt any less. This was the first time I have been fired from anywhere.
6067 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Philippines
Offline
Posted 4/30/07
nope, never been fired, why? cuz i'm 15 years old, and have a constant part-time.
6326 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Hogwarts
Offline
Posted 4/30/07

junglemummy wrote:

Sorry if this is a repeat topic, I couldn't find it listed anywhere. Have you ever been fired from a job and why were you fired? I was recently "let go" for financial and staff member reasons. The fact that it wasn't my fault doesn't make it hurt any less. This was the first time I have been fired from anywhere.


no i havent, but if i would in the future i hope its not something bad.
If you're let go because of financial and staff member reasons, then i guess thats fine because its not your fault. Just dont take it personally, and most importantly dont doubt yourself. Its important to get yourself together and move on to the next job.
6067 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Philippines
Offline
Posted 4/30/07
yeah, i don't wanna feel getting fired. that's why i take my studies seriously... lol
22358 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / Nightscape
Offline
Posted 4/30/07
I was about to be fired but i quit first. The job just wasn't working out
6326 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Hogwarts
Offline
Posted 4/30/07
^^ i guess ur speaking from experience?

Just keep in mind people, Failure is an essential ingredient for being Successful.
2890 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / California
Offline
Posted 4/30/07
Doesn't matter to me I make more than most people on CR anyways
3399 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / singapore
Offline
Posted 4/30/07
that happens to me all the time!! they keep not needing me...what can i do?
Posted 4/30/07
fired cuz i wanted to :P
after 2 weaks of working i wanted to watch more anime and play more games...
^_^;
15809 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M
Offline
Posted 4/30/07
^ so you quit.

I quit my job, coz i started uni and didn't want it to interrupt my studies.... But i need money !!! dammit, my whole bank balance is going to zero bcoz of my new computer =(
Posted 4/30/07
I'm still in denial about the fact that I was basically fired.
Had this waitressing job which I was rather bad at. Kept spilling food/drink on customers and smashing glasses. Never knew waitressing could be so hectic and because this restaurant was really popular everything was rushed. I made heaps of mistakes so the manager basically stopped putting me on the rota for shifts. Gutted.
4963 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / cebu
Offline
Posted 4/30/07

greenbane wrote:

yeah, i don't wanna feel getting fired. that's why i take my studies seriously... lol


yeah... same here...
976 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / Philippines
Offline
Posted 4/30/07
NOT YET!!!ahehehe..
6347 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / SDF-1
Offline
Posted 4/30/07
"You can't fucking fire me, I quit!!!"
5986 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / lazing in England
Offline
Posted 4/30/07
My first and only Saturday job was at Pizza Hut last year. I closed a cutlery drawer too fast, trapping two of my fingers. I swore, not realising there was a customer and her little children nearby. She complained. I got the sack about ten minutes later.

In fairness I already had three warnings (once for being late, once for openly laughing at the manager's massive cock-up (yeah, I was stupid), and once for being sarcastic to a customer who was obnoxiously rude), so the sacking didn't come as a surprise.
First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
You must be logged in to post.