First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Who doesn't really like Japanese dramas?
13737 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Hawaii....s00n 2...
Offline
Posted 11/25/08

PiSTACHiO wrote:

why say that when you are a Yamapi fan? haha but just saying i respect your opinion its like me saying i dun like filipino drama which i dun by the way.


haha lOl. yup i like yamapi. it was mar 2007 i created my accOunt. that's when i started liking him, sO i used it fOr my username *his name & my name*. btw i didn't say i hate japanese actOrs, i just said i dun really like their dramas much. i lOved kurOsagi that's why, that's sOmehOw my fave. the jdramas i LOved was HYD, hana kimi, kurOsagi.
296 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / F / United States
Offline
Posted 11/25/08
i am one who loves the kdramas and the twdramas... i can't stand the jdramas/movies though... i think it's the way the girls talk... i've only seen two jmovies and i was sooo turned off them... i think that if the girls talk more seriously and with more emotions then i wouldn't mind watching it cause i do have to admit that the plots and story lines are a lot better and i AM starting to get tired of the same love triangle over and over... idk... i am pretty open minded but i haven't seen one that sparks my interest yet....
1019 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / *♥*♥**♥PhiLippiNe...
Offline
Posted 11/25/08
i prefer Jdrama's...

TW and KR drama's are too long for me xD...
7473 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Narita, Tokyo Japan
Offline
Posted 11/26/08
wah..I'm really feed up by k-dramas...always love triangles...I want more extra-ordinary, will make me laugh, I can learn new things, will open me to reality..and Japanese Dramas are that...
16 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / M / Manila, Philippines
Offline
Posted 11/26/08
i'm so sorry but as of the moment, i'm not a fan of japanese dramas.. there were several japanese series that was shown here in the philippines and none of them i like. i guess the story itself is the problem..
13214 cr points
Send Message: Send PM GB Post
47
Offline
Posted 11/27/08

happipplrock wrote:

I love Japanese dramas the best cause its not always about stupid love shit.
It's actually more realistic and had life values and lessons. I enjoy watching them cause I learn something while I watch it.
Unlike kdramas and twdramas where all i can learn is love and stuff. kinda dont want to learn that..lol
Plus it doesnt hurt that all my favorite stars are in them and i honestly think the plots are way better. And the people are young.


--i agree to everything you said..i used to be more into romance when i was still too hooked with K and Tw dramas (not knowing anything bout j stuffs)...but since i started to watch Jdramas-------i've changed my preference... by then i really feel sickly watching the too romance centered Tw and K dramas
(i don't despise them...i just realize that it's more productive to watch jdramas---though sometimes i do watch some of them)
.
surprisingly---jdramas are too different....they tell you more about life--and that's what i appreciate bout their dramas....plus like you... said---the plots are always different; i can't distinguish similar plots....but i still don't know in the long run...if i'll still like jdramas...like the I-used-to-love K and Tw dramas---i might find out something unattractive bout jdramas...
729 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / --Asias Latin Cit...
Offline
Posted 11/27/08
i also don't really like it
it is short.. usually only 11-12 episodes
also not much romance..

sorry to disappoint some jdrama lovers
117 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / F / Singapore
Offline
Posted 11/27/08
i like kdramas because most of the actors & actresses are so pretty.. the soundtrack are so touching, the locations are beautiful..all in all, the cinematography are perfect.. although sometimes sad.. most of them impresses me..
1733 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / South Sacramento,...
Offline
Posted 11/27/08
GO JAPANESE DRAMAS!!!

taiwan & korean dramas are..

cheesy-ishh..

& Japs are better looking ;].

JAPANESE DRAMAS FTW!!
2378 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F
Offline
Posted 11/27/08
The irony of your statement is hilarious by the way. Since Taiwanese dramas in essence are Japanese dramas since they rip it off mangas :rolleyes:

I don't know...Japanese dramas have more variety...

796 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Germany (Bielefeld)
Offline
Posted 11/27/08
yeah well they are good but not their romantic dramas i only like HYD 1+2 and missed call and Platonic sex and hmmmmm 1 litre of tears i also prefere kdramas
Posted 11/27/08
well i personally don't watch japanese dramas and i love the whole love triangle cliche taiwanese dramas so yeah...the only japanese thing ive ever watched was death note and that was amazing
Posted 11/27/08
I don't watch japanese dramas. The romance is just too boring for me and sometimes the cast isn't that great. I prefer kdramas because their acting is just so amazing and the plots are way better.
2044 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Behind you.
Offline
Posted 11/27/08
i love jdramas best., haha.
some kdramas & tdramas are good, but others are just really long or have exaggerated acting.
262 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / California
Offline
Posted 11/27/08
I love tvb,mainland china,and korean dramas the best.
taiwanese idol dramas have the worst acting which knocked me off.
japanese acting from younger stars is not so good...i hate it when the characters overexaggerate
but i did enjoyed 1 litre of tears and trick 1,2,3
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.