First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
Post Reply HSJ physical measurements
Member
3184 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / ovverthere ._.
Offline
Posted 12/1/08
waah~Dai-chan didn't grow XD;;at least i'm not taller than him o.O XD
Member
7261 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Los Angeles
Offline
Posted 12/1/08
omg ryutaro is taller than me and hes younger than me by 4 years!! im so short... yay ryosuke is taller than me now!!! ^_^ how weird...takaki shrunk. lmao
Member
22599 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Canada
Offline
Posted 12/2/08
wuaah~ YUTO ur sooo tall!!
im only 163cm! (1cm taller than yamada! hahaXD)
and we're in the same age..T.T
gaah~ boys...
tsk~ chii!! ryuu is taller than you!!!! GANBARE!
Creator
27060 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Philippines...
Offline
Posted 12/3/08
LoLz!

How could a guy possibly shrink just like Takaki??
Member
5410 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Undefined
Offline
Posted 12/3/08
takaki shrunk? waaaahhh~! how could that be????
i didn't even know that was possible until you reach the "Old" age...

XD

waaah~! takaki is old??~!!! XD
Posted 12/17/08
LOL! yuya shrank?! o-o what in the world and wow :O yuto grew 10 cm!? omg thats incredible
Member
6921 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / philippines
Offline
Posted 12/21/08
omg.....yuto and yabu is just 4cm apart...
and yamada ..keep growing...and chinen....keep growing too..
Member
433 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / England babeh
Offline
Posted 12/22/08
Yayy Chii's Taller Than Me Weee
Member
3024 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / anywhere safe...
Offline
Posted 12/22/08


haha.. i'm just an inch taller than chii.. demo, i'm really suprised by how
ryutaro got taller and that fast too.. and yuto too.. he is so tall.. he is taller than takaki?
whoa!!


Member
12693 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Ikemen Paradise~
Offline
Posted 12/27/08
wow!! YUTO, kakoii.
he grows sooo fast
Member
319 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / philippines
Offline
Posted 12/31/08
chinen!!!
grow taller!!!!
but i want your height your so kawaii!!!

ilovechinen
Member
40 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / USA
Offline
Posted 12/31/08
CHINEN'S FINALLY THE SAME HEIGHT AS ME!!!! HE GREW!!! >.<
Member
355 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / with yamada *i wish*
Offline
Posted 1/1/09
yuto is growing so fast!
poor daiki didnt grow.
ryutaro is so tall.
im a bit taler than chii.
Member
8248 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F
Offline
Posted 1/3/09 , edited 1/7/09
EH?!? takaki shrank?!?
OMG..i am taller then ryutaro by 1 cm!! and i am younger then him!!
am also taller the chinen!! by... 8 cm!!! and younger then him by a lot!!
WAH!!! i am tall!! OMG!! but shorter then yamada by 1 cm.. o.o
i will be taller then yamada soon~~
Member
1168 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / philippines
Offline
Posted 1/9/09
yamada please grow more~!! gambare~!!
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.