First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
Famous in Korea but not in Crunchyroll
9076 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Backstage at Holl...
Offline
Posted 11/26/08
hmmm hes good!
675 cr points
Send Message: Send PM GB Post
50 / F / Where all anime i...
Offline
Posted 11/27/08

happipplrock wrote:


krissyang wrote:


happipplrock wrote:

Kim Tae Hee is extremely famous in Korea.
If you go there you would probably see her ads everywhere! I did xD


She's really popular here in crunchyroll too...

not really compared to other korean actresses.
because her dramas arent as popular and many here probabaly do know her but maybe not consider one of there favs idk xD


yeah i agree.
in korea, she's like america's angelina jolie mixed with audrey hephburn or whatever her name is >.>
anyways, kim tae hee is prolly the most well known actress in korea, now that choi jin sil suicided...
675 cr points
Send Message: Send PM GB Post
50 / F / Where all anime i...
Offline
Posted 11/27/08

ellimac_627 wrote:


animefreako wrote:


ellimac_627 wrote:

speaking of korean actors...i just have a question...

is Dennis Oh famous in korea???

im really his fan...so i have to know! pls tell me!


he's not as famous as daniel henney, another half korean, but he is well known for his role in Witch Yoo Hee


oh i see. but how about his role in sweet spy? is he well known for that too?



that wasn't the most popular, but it got some recognition haha
695 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F
Offline
Posted 11/27/08
hmmmmm............i don't know them...... argh maybe i'm not good familiarizing the name of those actor coz the name sounds all same
14619 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F
Offline
Posted 11/27/08

animefreako wrote:


happipplrock wrote:


krissyang wrote:


happipplrock wrote:

Kim Tae Hee is extremely famous in Korea.
If you go there you would probably see her ads everywhere! I did xD


She's really popular here in crunchyroll too...

not really compared to other korean actresses.
because her dramas arent as popular and many here probabaly do know her but maybe not consider one of there favs idk xD


yeah i agree.
in korea, she's like america's angelina jolie mixed with audrey hephburn or whatever her name is >.>
anyways, kim tae hee is prolly the most well known actress in korea, now that choi jin sil suicided...

yes exactly! many people here think that song hye gyo is like the beauty of korea[my opinion] but in korea they actually think kim tae hee is. or maybe somebody else she prolly also has some anti-fans cause of her role in stairway to heaven but the point is shes very famous in korea...lol
5781 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / where else do u t...
Offline
Posted 11/27/08
shin hyun joon is such a good actor...when i was watching stairway to heaven a LONG time ago.....i cryed lyk almost every sad epi:(
132 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Philippines
Offline
Posted 11/27/08

animefreako wrote:


ellimac_627 wrote:


animefreako wrote:


ellimac_627 wrote:

speaking of korean actors...i just have a question...

is Dennis Oh famous in korea???

im really his fan...so i have to know! pls tell me!


he's not as famous as daniel henney, another half korean, but he is well known for his role in Witch Yoo Hee


oh i see. but how about his role in sweet spy? is he well known for that too?



that wasn't the most popular, but it got some recognition haha



haha ok thanks!
21445 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33 / F / UAE
Offline
Posted 11/30/08
Lee Byunghun


Song Ilkook


Soo Ae


Moon Geunyoung


Won Bin
1218 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Canada
Offline
Posted 11/30/08
..i actually recognize all these actors especially Han Seon Jo....love him...
4415 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 6/3/09
no comments..
they're cool
Posted 6/10/09
i know them all just like they are not that young so that younger people doesn't mind them
Posted 6/13/09
I've seen Han Seon Jo in Temptation of wolves...
I think he's a good actor.
I also think he's super shmexy
2544 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / center of the earth
Offline
Posted 6/16/09
have you watched "my little bride"??? the story of a high school student played by actress Moon Geun-young who was forced to marry her childhood sweetheart played by actor Kim Rae-won.... anyway, that's not the main point here, but have you noticed the guy who played as moon geun young's age-appropriate bf , the baseball player?well, it's parki jin woo!...

he grew up to be such a fine young man now and i was really surprised to see him still good looking!

1448 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / under the chilly...
Offline
Posted 6/16/09
KiM TAE HEE ! :)
Posted 7/1/09
i love all of them especially JANG DONG GUN and HAN SEON JO....:D
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
You must be logged in to post.