First  Prev  1  2  3  Next  Last
Do you get really mad because someone calls you a loser because of watching anime to much?
2352 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / M / Earth
Offline
Posted 11/28/08
Yeah !!
Posted 11/28/08
nobody calls me a loser... esp. for watching anime..
4150 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / ireland
Offline
Posted 11/28/08
meh who gives a damn its a hell of alot better than people who are obsessed with crappy soap operas i'll watch as much anime as i want
633 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / Wausau
Offline
Posted 11/28/08
no they don't care. but i get the feelling that they do calol me a sor loser in there mind. do you get that feeling some times?
Posted 11/28/08
Well if I talk about it people ignore me or call me things, but if I don't talk about it people don't really say anything
101786 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / singapore
Offline
Posted 11/28/08
me? nope... but sumting lik tat by my fren tat is obssess wit Taiwan dramas... wheneva i tok 2 her, n say i m watching anime, she'll b angry...? ne ways, HU CARES! its not lik if dey call u a loser u'll die or sumting...(sry if i m 2 harsh... ) just b urself n relax... so wat if u r an anime freak? its not lik da end of da wrld wen ppl mock u or sumting... so, yup, just sit bac, relax N B URSELF!
Posted 11/28/08
never happened to me , but if it did[/did] happen , what gives dhem th rite ?
I mean , maybe dhey never even tried watching an anime. For god dam sake dhose ppl
who insults people are jus jerks themselves
Posted 11/28/08
omg my post came out all wrong -.-
49 cr points
Send Message: Send PM GB Post
49 / M / nc
Offline
Posted 11/28/08
no i have not. An if some one call u a loser for watching anime tell to get a life! but if that dose not work just tell them go to hell .
Posted 11/28/08
no, Dont care what they say.
1161 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 11/28/08
Well, they keep asking me to stop watching it and do something else instead but i always just ignore them.
i like watching anime so i should just do what i like! hehe
15211 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 11/28/08
lol i don´t care because that´s just their opinion
20300 cr points
Send Message: Send PM GB Post
http://myanimelis...
Offline
Posted 11/28/08
loser or not, i don't care, big deal, it's their issue not mine.
135 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 11/28/08
why should i care. if they call me loser just let them be. they don't know how to aprreciate animes =)
and why am i a loser if i watch too much animes? does not make sense. =O=|||
2060 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Tampa, FL
Offline
Posted 11/28/08
Self-esteem

"SELF"

If you ever watch Katt Williams he's a comedian and what he said is so true.

"No one can fuck up your self-esteem but your own self!"

I see a lot of people posting that it does not affect them if people say bad things about them (That's good [:)

but for those people who does learn how to not get effected!
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.