First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
Are you ever scared?
2828 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / CA
Offline
Posted 12/17/08
Yeah...I watched tat movie "30 days of nite" and i thought it was cool.
Once i went to bed i kept seeing the vampires face covered in blood in my dreams.I woke up and it was 2 AM.I didnt want to turn around becuz i was like 0o...I tried to reach behind me to find my plushie doll of Sonic
(i know ) and i couldnt reach it. I was thinking "Where the F*CK is HE!?!?!?!? "
1355 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / between the moon...
Offline
Posted 12/18/08
i dont get nightmares
4980 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / ireland
Offline
Posted 12/18/08
once about a crucifiction,but none other i can remember
Posted 12/18/08 , edited 12/18/08

baka03 wrote:

i dont get nightmares



Yes you do, you just don't remember them, everyone has nightmares...


....


My first nightmare took place when I was 3, I was falling into a pool of acid.
Had to sleep with my mom...
2350 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / Heaven because of...
Offline
Posted 12/18/08

akosiedda wrote:


jinjuriki13 wrote:


akosiedda wrote:


jinjuriki13 wrote:

when hitler came back that was scary.



reaaaaaaaaaaaaaally scary *blankie where are u??!!!*
i'm really afraid of hitler. i have hitlerophobia


lmao blankie hey u really that scared of hitler?


o ye. cuz i'm a jew.


omj wow u must have it hard.
1776 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / ಠ_ಠ
Offline
Posted 12/18/08

jinjuriki13 wrote:


akosiedda wrote:


jinjuriki13 wrote:


akosiedda wrote:


jinjuriki13 wrote:

when hitler came back that was scary.



reaaaaaaaaaaaaaally scary *blankie where are u??!!!*
i'm really afraid of hitler. i have hitlerophobia


lmao blankie hey u really that scared of hitler?


o ye. cuz i'm a jew.


omj wow u must have it hard.


xD do you know that hitler wasn't given a decent burial?
2350 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / Heaven because of...
Offline
Posted 12/18/08

akosiedda wrote:


jinjuriki13 wrote:


akosiedda wrote:


jinjuriki13 wrote:


akosiedda wrote:


jinjuriki13 wrote:

when hitler came back that was scary.



reaaaaaaaaaaaaaally scary *blankie where are u??!!!*
i'm really afraid of hitler. i have hitlerophobia


lmao blankie hey u really that scared of hitler?


o ye. cuz i'm a jew.


omj wow u must have it hard.


xD do you know that hitler wasn't given a decent burial?


i know scary huh.
1776 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / ಠ_ಠ
Offline
Posted 12/18/08

jinjuriki13 wrote:


akosiedda wrote:


jinjuriki13 wrote:


akosiedda wrote:


jinjuriki13 wrote:


akosiedda wrote:


jinjuriki13 wrote:

when hitler came back that was scary.



reaaaaaaaaaaaaaally scary *blankie where are u??!!!*
i'm really afraid of hitler. i have hitlerophobia


lmao blankie hey u really that scared of hitler?


o ye. cuz i'm a jew.


omj wow u must have it hard.


xD do you know that hitler wasn't given a decent burial?


i know scary huh.

reaaally scary... but he deserves what he got.
2350 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / Heaven because of...
Offline
Posted 12/18/08

akosiedda wrote:


jinjuriki13 wrote:


akosiedda wrote:


jinjuriki13 wrote:


akosiedda wrote:


jinjuriki13 wrote:


akosiedda wrote:


jinjuriki13 wrote:

when hitler came back that was scary.



reaaaaaaaaaaaaaally scary *blankie where are u??!!!*
i'm really afraid of hitler. i have hitlerophobia


lmao blankie hey u really that scared of hitler?


o ye. cuz i'm a jew.


omj wow u must have it hard.


xD do you know that hitler wasn't given a decent burial?


i know scary huh.

reaaally scary... but he deserves what he got.


i feel bad now *hugs* sry:<
10694 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / USA
Offline
Posted 12/18/08
when i was younger i had a shit load of nightmares. i remember waking up and crying a lot. i don't really get nightmares much anymore though.
1776 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / ಠ_ಠ
Offline
Posted 12/18/08 , edited 12/18/08

jinjuriki13 wrote:


akosiedda wrote:


jinjuriki13 wrote:


akosiedda wrote:


jinjuriki13 wrote:


akosiedda wrote:


jinjuriki13 wrote:


akosiedda wrote:


jinjuriki13 wrote:

when hitler came back that was scary.



reaaaaaaaaaaaaaally scary *blankie where are u??!!!*
i'm really afraid of hitler. i have hitlerophobia


lmao blankie hey u really that scared of hitler?


o ye. cuz i'm a jew.


omj wow u must have it hard.


xD do you know that hitler wasn't given a decent burial?


i know scary huh.

reaaally scary... but he deserves what he got.


i feel bad now *hugs* sry:<


xD

hey hey ... have i asked you this?

is he cute? ಠ_ಠ
126 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F
Offline
Posted 12/18/08
No I had the worst dream about clowns. I won't go into a explanation though lol
3549 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76
Offline
Posted 12/18/08

Yoshi634 wrote:


baka03 wrote:

i dont get nightmares



Yes you do, you just don't remember them, everyone has nightmares...


....


My first nightmare took place when I was 3, I was falling into a pool of acid.
Had to sleep with my mom...


i don't dream... soo...
nope. :|
im sure i can remember my dreams when i wake up.
2334 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Here
Offline
Posted 12/18/08
I used to have nightmares all the time when I was young. About 95% of them were about a polar bear and a monkey trying to kill me with a baseball bat. Scary stuff when you were 5 years old.
2468 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Half-Blood Camp
Offline
Posted 12/19/08
i dont have one anymore..thank god
but if i do, ill get over it right away
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
You must be logged in to post.