First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
Post Reply Postions~ Apply here
Member
271 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 12/6/08
Can I be Iru I like it when she plays the electric guitar
Creator
3531 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / California
Offline
Posted 12/6/08

cutebabies wrote:

Can I be Iru I like it when she plays the electric guitar


did u pay yet?? the requirements r on the description..

Member
271 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 12/6/08
where is the description?
Creator
3531 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / California
Offline
Posted 12/7/08

cutebabies wrote:

where is the description?


its where u enter the group page.. did u read the hole thing??o.O

Member
271 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 12/9/08
now can i be iru i uploaded 2pics 1wallpost and i have 2 buddies
Posted 12/10/08
Yoru or suu pls >3<
2386 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / 20th Ward
Offline
Posted 12/11/08
i wanna be the secretary and jacks chair(can i be a moderator?)
Creator
3531 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / California
Offline
Posted 12/11/08

cutebabies wrote:

now can i be iru i uploaded 2pics 1wallpost and i have 2 buddies



okayss ill post it on~ xDD
Creator
3531 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / California
Offline
Posted 12/11/08

gakuenshugo218 wrote:

Yoru or suu pls >3<



did u pay?? o.O
Creator
3531 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / California
Offline
Posted 12/11/08

SnowChara wrote:

i wanna be the secretary and jacks chair(can i be a moderator?)



if u wanna apply for a mod, go to the mod application forum.. ohh and did u pay yet??
Posted 12/11/08
yes i posted 3 guest posts 4 pics and 5 buddies
is that enough
Creator
3531 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / California
Offline
Posted 12/11/08
ohayy which one do u wanna be??
Posted 12/11/08
since im a girl i guess suu is better
Member
271 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 12/11/08
Thnx saphy
Moderator
3114 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Earth x]
Offline
Posted 12/12/08
Hmm. I wanna change from Kusu Kusu to Kiran, the new chara from the last few epi. Lol. I don't really have to pay, cuz I uploaded a lot of stuff and invited like 20 people...so I'll just change it x)
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.