First  Prev  1  2  3  Next  Last
Twilight movie was a bit overrated don't you think?
Posted 11/28/08

Kippu wrote:


Dim_Sum_King wrote:

hahaha no it wasn't I got bored so I decided to screw around.

Bad guys were okay. But when were first shown I cracked up. White girl, white guy...black guy that looked liked Whoopi Goldberg LOL. Well I thought the fighting with James and Edward was really bad.


Yeah actually I think lureant was a bit off too. Umm..aren't vampires suppose to have pale white skin? He was dark coloured. Not to be racist or anything, but I think they just stuck him in there so they wouldn't have to deal with racism in movies. =__=;
His accent was terrible. For a 300 year old vampire he didn't sound his age either, I caught him using slang. I forgot which line it was.

And the fight scene with edward..oh god. Don't get me started. First of all edward was completely losing, and then all of a sudden when the others show up, james goes down automatically and lets alice snap his head off so easily. He didn't even fight, he just pumbled edward a bit and then BAM! he's dead.

And what the heck was with the crouching and growling? They looked like monkeys -_____-;
Shouldn't they have been more..elegant? Ugh, I don't know. I think I expected too much out of the movie. It seemed too rush to me. They missed out on a lot of key points, my favourite scene was the baseball scene which only lasted exactly 1:48 seconds.


lol I wouldn't know how they would've been more elegant XD. Yeah I liked the baseball scene too lol.
10513 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / In your room stea...
Offline
Posted 11/28/08

Kippu wrote:


Dim_Sum_King wrote:


E: I want to make hot, wild love with you Bella, but I can't because I might kill you.
B: I don't care, you‘re hot. Fuck me Edward.



I was totally skipping everything you said and was just imitating all the lines out loud until I got to the lines above. I cracked up after realizing what I was repeating.
" I don't care, you're hot. Fuck me Edw--wait a second--was that in the movie?!"


Annyywaaayy..um. Yeah the movie wasn't perfect, and it sucked a zillion times more than the book. But of course I expected that. But I didn't expect them to ruin the characters. The characters looked perfect. But their acting was a bit off.
The bad guys nailed it of course. The bad guys always does a great job. =__=;



Yeah the movie wasn't perfect, and it sucked a zillion times more than the book.


Well that was inevadable anyway.


The bad guys nailed it of course. The bad guys always does a great job. =__=


Yea, but how many movies do you know where the bad guys actually win ? I don't know of a single one.

@topic : No matter how you look at it, the book sucked, so the movie automatically sucks more. But it was a piece of shit series anyway. so it was simply inevadable.
Posted 11/28/08

magribe12 wrote:

i still loved it!!


As expected from mostly every Twilight fan and who are in love with Edward Cullen =)
7164 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Texas
Offline
Posted 11/28/08
a BIT?
that's an understatement.
Posted 11/28/08

Dim_Sum_King wrote:


magribe12 wrote:

i still loved it!!


As expected from mostly every Twilight fan and who are in love with Edward Cullen =)


i thought he was hot i wont lie
but his acting was really good and believable to me
3599 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Queens, New York...
Offline
Posted 11/28/08

angelinax3 wrote:

rawr.
oh well i sitil love the movie and the books . :D




The OP's purpose of this thread has failed thanx to the Twilight groupies.........I think it should be closed now
Posted 11/28/08

Allhailodin wrote:


Kippu wrote:


Dim_Sum_King wrote:


E: I want to make hot, wild love with you Bella, but I can't because I might kill you.
B: I don't care, you‘re hot. Fuck me Edward.



I was totally skipping everything you said and was just imitating all the lines out loud until I got to the lines above. I cracked up after realizing what I was repeating.
" I don't care, you're hot. Fuck me Edw--wait a second--was that in the movie?!"


Annyywaaayy..um. Yeah the movie wasn't perfect, and it sucked a zillion times more than the book. But of course I expected that. But I didn't expect them to ruin the characters. The characters looked perfect. But their acting was a bit off.
The bad guys nailed it of course. The bad guys always does a great job. =__=;



Yeah the movie wasn't perfect, and it sucked a zillion times more than the book.


Well that was inevadable anyway.


The bad guys nailed it of course. The bad guys always does a great job. =__=


Yea, but how many movies do you know where the bad guys actually win ? I don't know of a single one.

@topic : No matter how you look at it, the book sucked, so the movie automatically sucks more. But it was a piece of shit series anyway. so it was simply inevadable.



Where the bad guys win? That would be Star Wars Revenge of the Sith, the last of the Star Wars trilogy =DDD.
Kiki's Customer Support Service
Kiki 
100410 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Nova Scotia
Offline
Posted 11/28/08

Allhailodin wrote:

Well that was inevadable anyway.

Yea, but how many movies do you know where the bad guys actually win ? I don't know of a single one.

@topic : No matter how you look at it, the book sucked, so the movie automatically sucks more. But it was a piece of shit series anyway. so it was simply inevadable.


Oh come'on. The book wasn't that bad. I admit I read better books, but it was still the type of book that made you want to read more and more. Which is pretty good if you ask me.
It's just so sad..I had such high hopes. ;__;
And it was crushed..
10513 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / In your room stea...
Offline
Posted 11/28/08

Dim_Sum_King wrote:


Allhailodin wrote:


Kippu wrote:


Dim_Sum_King wrote:


E: I want to make hot, wild love with you Bella, but I can't because I might kill you.
B: I don't care, you‘re hot. Fuck me Edward.



I was totally skipping everything you said and was just imitating all the lines out loud until I got to the lines above. I cracked up after realizing what I was repeating.
" I don't care, you're hot. Fuck me Edw--wait a second--was that in the movie?!"


Annyywaaayy..um. Yeah the movie wasn't perfect, and it sucked a zillion times more than the book. But of course I expected that. But I didn't expect them to ruin the characters. The characters looked perfect. But their acting was a bit off.
The bad guys nailed it of course. The bad guys always does a great job. =__=;



Yeah the movie wasn't perfect, and it sucked a zillion times more than the book.


Well that was inevadable anyway.


The bad guys nailed it of course. The bad guys always does a great job. =__=


Yea, but how many movies do you know where the bad guys actually win ? I don't know of a single one.

@topic : No matter how you look at it, the book sucked, so the movie automatically sucks more. But it was a piece of shit series anyway. so it was simply inevadable.



Where the bad guys win? That would be Star Wars Revenge of the Sith, the last of the Star Wars trilogy =DDD.


Never saw it. Never finished the series or never really even had any interest in star wars.
10513 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / In your room stea...
Offline
Posted 11/28/08 , edited 11/28/08

Kippu wrote:


Allhailodin wrote:

Well that was inevadable anyway.

Yea, but how many movies do you know where the bad guys actually win ? I don't know of a single one.

@topic : No matter how you look at it, the book sucked, so the movie automatically sucks more. But it was a piece of shit series anyway. so it was simply inevadable.


Oh come'on. The book wasn't that bad. I admit I read better books, but it was still the type of book that made you want to read more and more. Which is pretty good if you ask me.
It's just so sad..I had such high hopes. ;__;
And it was crushed..


The only book I ever read that I wanted to see more of was "House of the Scorpion" that was a good book. Not to mention it was the last book i read which was about 2 years ago.
Posted 11/28/08
gawd, i read the book and saw the movie.
They skipped ABUNCH of the scenes from the book and it seemed too rushed.
*sighs*
i had expectations for the movie as well.
Posted 11/28/08
i think the book is pretty decent but the movie a little bit rush and the acting wasnt quite as good, but dont be hating in the books because the movie sucks.....just saying
2704 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Trinidad and Tobago
Offline
Posted 11/28/08
i can't believe i'm commenting in one of these threads again...but only because i agree with the topic.
it was shit.
the cast was shit.
and all this 'hype' about Twilight in general has turned me away from it.
poor stephanie.
2704 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Trinidad and Tobago
Offline
Posted 11/28/08

big_j_gangsta wrote:


angelinax3 wrote:

rawr.
oh well i sitil love the movie and the books . :D




The OP's purpose of this thread has failed thanx to the Twilight groupies.........I think it should be closed now


this is so true, i won't even laugh.
16 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / United States, Mi...
Offline
Posted 11/28/08
Yeah for sure the movie wasn't nearly as good as the book, but it was ok. It was a good movie for me and my gf to make fun of since we both read all the books. I really liked the books tho =D
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.