First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
Do women like manboobs?
13258 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / O.C. So.Cal
Offline
Posted 11/30/08

piratexxbaby wrote:


LemonyPanda wrote:


piratexxbaby wrote:


LemonyPanda wrote:


piratexxbaby wrote:


LemonyPanda wrote:


piratexxbaby wrote:


LemonyPanda wrote:


piratexxbaby wrote:


LemonyPanda wrote:


piratexxbaby wrote:


LemonyPanda wrote:


piratexxbaby wrote:


LemonyPanda wrote:

fatty stop eating mcdonalds and posting shit on the extended discussion


he means pecs. you meanie face.


course he does


which do you prefer? =]


real girl ones


haha i don't like boobies at all! but they look better on girls. definitely. good choice.


but you gotta admit man tits are hot too



mmm sexy.

that is a horrible picture. poor children.


apparently children love man boobs too


it's uber fun to hide under them!


and how would you know?



because i love to play hide n seek. DUH!


you must play all the time...


nah. according to my dad, that game promotes homosexuality. i'm not even kidding. he's crazy.


sounds more like a raper searching for its victim to me

3649 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F
Offline
Posted 11/30/08

LemonyPanda wrote:


piratexxbaby wrote:


LemonyPanda wrote:


piratexxbaby wrote:


LemonyPanda wrote:


piratexxbaby wrote:


LemonyPanda wrote:


piratexxbaby wrote:


LemonyPanda wrote:


piratexxbaby wrote:


LemonyPanda wrote:


piratexxbaby wrote:


LemonyPanda wrote:


piratexxbaby wrote:


LemonyPanda wrote:

fatty stop eating mcdonalds and posting shit on the extended discussion


he means pecs. you meanie face.


course he does


which do you prefer? =]


real girl ones


haha i don't like boobies at all! but they look better on girls. definitely. good choice.


but you gotta admit man tits are hot too



mmm sexy.

that is a horrible picture. poor children.


apparently children love man boobs too


it's uber fun to hide under them!


and how would you know?



because i love to play hide n seek. DUH!


you must play all the time...


nah. according to my dad, that game promotes homosexuality. i'm not even kidding. he's crazy.


sounds more like a raper searching for its victim to me



oh yeah you can get raped playing hide n seek too. i can't play hide n seek or else i'll get raped or turn homo. oh well.
13258 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / O.C. So.Cal
Offline
Posted 11/30/08

piratexxbaby wrote:


LemonyPanda wrote:


piratexxbaby wrote:


LemonyPanda wrote:


piratexxbaby wrote:


LemonyPanda wrote:


piratexxbaby wrote:


LemonyPanda wrote:


piratexxbaby wrote:


LemonyPanda wrote:


piratexxbaby wrote:


LemonyPanda wrote:


piratexxbaby wrote:


LemonyPanda wrote:


piratexxbaby wrote:


LemonyPanda wrote:

fatty stop eating mcdonalds and posting shit on the extended discussion


he means pecs. you meanie face.


course he does


which do you prefer? =]


real girl ones


haha i don't like boobies at all! but they look better on girls. definitely. good choice.


but you gotta admit man tits are hot too



mmm sexy.

that is a horrible picture. poor children.


apparently children love man boobs too


it's uber fun to hide under them!


and how would you know?



because i love to play hide n seek. DUH!


you must play all the time...


nah. according to my dad, that game promotes homosexuality. i'm not even kidding. he's crazy.


sounds more like a raper searching for its victim to me



oh yeah you can get raped playing hide n seek too. i can't play hide n seek or else i'll get raped or turn homo. oh well.


thats why you should stop hiding in manboobs
3649 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F
Offline
Posted 11/30/08

LemonyPanda wrote:


piratexxbaby wrote:


LemonyPanda wrote:


piratexxbaby wrote:


LemonyPanda wrote:


piratexxbaby wrote:


LemonyPanda wrote:


piratexxbaby wrote:


LemonyPanda wrote:


piratexxbaby wrote:


LemonyPanda wrote:


piratexxbaby wrote:


LemonyPanda wrote:


piratexxbaby wrote:


LemonyPanda wrote:


piratexxbaby wrote:


LemonyPanda wrote:

fatty stop eating mcdonalds and posting shit on the extended discussion


he means pecs. you meanie face.


course he does


which do you prefer? =]


real girl ones


haha i don't like boobies at all! but they look better on girls. definitely. good choice.


but you gotta admit man tits are hot too



mmm sexy.

that is a horrible picture. poor children.


apparently children love man boobs too


it's uber fun to hide under them!


and how would you know?



because i love to play hide n seek. DUH!


you must play all the time...


nah. according to my dad, that game promotes homosexuality. i'm not even kidding. he's crazy.


sounds more like a raper searching for its victim to me



oh yeah you can get raped playing hide n seek too. i can't play hide n seek or else i'll get raped or turn homo. oh well.


thats why you should stop hiding in manboobs


but where else am i supposed to hide?!
13258 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / O.C. So.Cal
Offline
Posted 11/30/08

piratexxbaby wrote:


LemonyPanda wrote:


piratexxbaby wrote:


LemonyPanda wrote:


piratexxbaby wrote:


LemonyPanda wrote:


piratexxbaby wrote:


LemonyPanda wrote:


piratexxbaby wrote:


LemonyPanda wrote:


piratexxbaby wrote:


LemonyPanda wrote:


piratexxbaby wrote:


LemonyPanda wrote:


piratexxbaby wrote:


LemonyPanda wrote:


piratexxbaby wrote:


LemonyPanda wrote:

fatty stop eating mcdonalds and posting shit on the extended discussion


he means pecs. you meanie face.


course he does


which do you prefer? =]


real girl ones


haha i don't like boobies at all! but they look better on girls. definitely. good choice.


but you gotta admit man tits are hot too



mmm sexy.

that is a horrible picture. poor children.


apparently children love man boobs too


it's uber fun to hide under them!


and how would you know?



because i love to play hide n seek. DUH!


you must play all the time...


nah. according to my dad, that game promotes homosexuality. i'm not even kidding. he's crazy.


sounds more like a raper searching for its victim to me



oh yeah you can get raped playing hide n seek too. i can't play hide n seek or else i'll get raped or turn homo. oh well.


thats why you should stop hiding in manboobs


but where else am i supposed to hide?!


a saggy vagina?
4436 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Port of Coimbra
Offline
Posted 11/30/08
uhh.. spoler tag please?

on topic, i really think you need to work on those flabs.. it's kinda distracting when you see a guy running with bouncy man boobs
22734 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Singapore
Offline
Posted 11/30/08 , edited 11/30/08

ralvyn wrote:

uhh.. spoler tag please?

on topic, i really think you need to work on those flabs.. it's kinda distracting when you see a guy running with bouncy man boobs


spoiler*

on topic:yeah i agree with you
1675 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116 / F / beat-up couch.
Offline
Posted 11/30/08
daaaaaaaaaaa...no, don really wanna think about it...
Posted 11/30/08

LemonyPanda wrote:


piratexxbaby wrote:


LemonyPanda wrote:


piratexxbaby wrote:


LemonyPanda wrote:


piratexxbaby wrote:


LemonyPanda wrote:


piratexxbaby wrote:


LemonyPanda wrote:


piratexxbaby wrote:


LemonyPanda wrote:


piratexxbaby wrote:


LemonyPanda wrote:


piratexxbaby wrote:


LemonyPanda wrote:


piratexxbaby wrote:


LemonyPanda wrote:


piratexxbaby wrote:


LemonyPanda wrote:

fatty stop eating mcdonalds and posting shit on the extended discussion


he means pecs. you meanie face.


course he does


which do you prefer? =]


real girl ones


haha i don't like boobies at all! but they look better on girls. definitely. good choice.


but you gotta admit man tits are hot too



mmm sexy.

that is a horrible picture. poor children.


apparently children love man boobs too


it's uber fun to hide under them!


and how would you know?



because i love to play hide n seek. DUH!


you must play all the time...


nah. according to my dad, that game promotes homosexuality. i'm not even kidding. he's crazy.


sounds more like a raper searching for its victim to me



oh yeah you can get raped playing hide n seek too. i can't play hide n seek or else i'll get raped or turn homo. oh well.


thats why you should stop hiding in manboobs


but where else am i supposed to hide?!


a saggy vagina?



4436 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Port of Coimbra
Offline
Posted 11/30/08 , edited 11/30/08

quote combo breaker
15734 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Australia
Offline
Posted 11/30/08
no................. only lez would like them
13258 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / O.C. So.Cal
Offline
Posted 11/30/08

asamiueto wrote:


LemonyPanda wrote:


piratexxbaby wrote:


LemonyPanda wrote:


piratexxbaby wrote:


LemonyPanda wrote:


piratexxbaby wrote:


LemonyPanda wrote:


piratexxbaby wrote:


LemonyPanda wrote:


piratexxbaby wrote:


LemonyPanda wrote:


piratexxbaby wrote:


LemonyPanda wrote:


piratexxbaby wrote:


LemonyPanda wrote:


piratexxbaby wrote:


LemonyPanda wrote:


piratexxbaby wrote:


LemonyPanda wrote:

fatty stop eating mcdonalds and posting shit on the extended discussion


he means pecs. you meanie face.


course he does


which do you prefer? =]


real girl ones


haha i don't like boobies at all! but they look better on girls. definitely. good choice.


but you gotta admit man tits are hot too



mmm sexy.

that is a horrible picture. poor children.


apparently children love man boobs too


it's uber fun to hide under them!


and how would you know?



because i love to play hide n seek. DUH!


you must play all the time...


nah. according to my dad, that game promotes homosexuality. i'm not even kidding. he's crazy.


sounds more like a raper searching for its victim to me



oh yeah you can get raped playing hide n seek too. i can't play hide n seek or else i'll get raped or turn homo. oh well.


thats why you should stop hiding in manboobs


but where else am i supposed to hide?!


a saggy vagina?





holy shit what a massive camel toe almost looks like testicles
Posted 11/30/08

LemonyPanda wrote:

but you gotta admit man tits are hot too





that guy is jblitz
13258 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / O.C. So.Cal
Offline
Posted 11/30/08

asamiueto wrote:


LemonyPanda wrote:

but you gotta admit man tits are hot too





that guy is jblitz


lol you know i was thinking the exact same thing when i saw this picture...i read about him a while back of him stalking some girl...creepy
168 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F
Offline
Posted 11/30/08
its a turn off for me, most fat guy have boobs
First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
You must be logged in to post.