First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
TVXQ's MIROTIC banned from Korea?
Posted 11/30/08
Though mirotic is very famous... And hell that song is even more famous than "Nobody" xD And soo much more~~
1857 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / cookie-land
Offline
Posted 11/30/08
what!!? that's bad! mirotic does not have innapropiate lyrics, come on well at least i haven't related to that and the thing they say about crystals=sperms, what is going on there? i would never imagine that until i read this, no bad thing if they are going to bann it!!
2057 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Somewhere out there
Offline
Posted 11/30/08
The heck.. that's ridiculous and hilarious at the same time!
Whoever thought of that "symbolism" stuff has no life.
That person's the one with the dirty mind.
5627 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Cali
Offline
Posted 11/30/08
ok wat kinda crap is that!??? DBSK is actually kinda deep lyrics wise lol but not in that way. come on now
1004 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / oh nowhere at all...
Offline
Posted 11/30/08
WTF that is so dumb
72881 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Honolulu, HI, USA
Offline
Posted 11/30/08 , edited 11/30/08

kawaiiriku wrote:


jina_xiong wrote:

pssshhh...i have no idea how people got those ideas, unless they were having disgusting thoughts from the beginning. geez, watch DBSK's interview that they talked about this song. It's explained.
anyways, the song is nice~~ don't know what's wrong with those people having dirty thoughts.



Omgg I agree with u, those ppl have dirty minds.. dis is so lame = =
They explained everything.. and jaejoong even explained the title. <.<

Yeah, it's true. It's said that in Korea you can't buy Mirotic if you're under 19 years old. But the thing is, there's no age restriction online... lol!
5627 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Cali
Offline
Posted 11/30/08

ayamefan13 wrote:


kawaiiriku wrote:


jina_xiong wrote:

pssshhh...i have no idea how people got those ideas, unless they were having disgusting thoughts from the beginning. geez, watch DBSK's interview that they talked about this song. It's explained.
anyways, the song is nice~~ don't know what's wrong with those people having dirty thoughts.



Omgg I agree with u, those ppl have dirty minds.. dis is so lame = =
They explained everything.. and jaejoong even explained the title. <.<

Yeah, it's true. It's said that in Korea you can't buy Mirotic if you're under 19 years old. But the thing is, there's no age restriction online... lol!


oh haha sneaky
5578 cr points
Send Message: Send PM GB Post
AY-SH-UH
Offline
Posted 11/30/08
WOW~~~ I doubt that they ACTUALLY would ban that song from Korea, especially if its from one of the most famous asian bands there...
1135 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F
Offline
Posted 11/30/08
o wow never thought that this would happen.
this is really stupid to be thinking its inappropriate very weird.
1311 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / California
Offline
Posted 11/30/08
that is so stupid!! omg. how is sperm related to crystals?? poor dbsk, maybe they'll start doing other songs like Crazy Love!!! I really want to see the performance for that song.
7707 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Canada
Offline
Posted 11/30/08
VERY STUPID....why wouldnt they ban other songs with diirtyyy meanings LOL...ah~ whatever...it just sucksss.. -.-;;;; red ocean..womans womb?? LOL seriously now....crystals...sperms?? duude. -.-;;;;
89 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / In my limousine...
Offline
Posted 11/30/08 , edited 11/30/08
I love thier song, but I don't think it was banned, it was just deemed innappropriate like Rain's song.
But it's so stupid, I've heard 'worse' content coming from american music in their drama osts...
84 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / california
Offline
Posted 11/30/08
that is so stupid. not only is rainism banned but so is do it do it by solbi and a song by dynamic duo!!!!!!
156 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / msia^^
Offline
Posted 11/30/08
336 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / F / CALIFORNIA
Offline
Posted 11/30/08
Is this the line they're talking about?

'Flowing through your veins, running through you are millions of my Crystal’

Ummm....That does sound kind of....kinky

The album has been out a couple of months and anyone who really wanted it has already gotten it so this is kind of pointless to put the 19+ sticker on it or change the lyrics like Rain did
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
You must be logged in to post.