First  Prev  1  2  Next  Last
Shugo Chara's for teens~
Member
30520 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F
Offline
Posted 12/2/08 , edited 12/2/08
This was brought to my attention from comments on the wall. Shugo Chara! is 13+. Yeah, all anime are made kid-friendlier. I just posted this.... I dunno why, lol.
Don't believe me?

Says it at the WAY bottom.
Member
30520 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F
Offline
Posted 12/2/08
(This is 4 ppl who DON'T know. So, don't go posting,
"I know that!"
)
Member
7682 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / UK
Offline
Posted 12/2/08
It's rated for Teens in America. In Japan, the manga is aimed at girls of about 8 - 15.
Member
45898 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Omggggg Stalker A...
Offline
Posted 12/2/08
the only bad stuff they say is Perv and SOMETIMES damn. they only use it like once every few chap's
Member
19698 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 12/2/08
there r some parts dat kids shudnt knoe it anyway xD~
1240 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / Under the Weeping...
Offline
Posted 12/2/08
The manga/show might be for younger audiences, but I've seen some suggestive topics that are more adult in the show.
Posted 12/4/08
i'm 12 tho
waaaaaaaaaaaaaaaa
21752 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 12/4/08
1240 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / Under the Weeping...
Offline
Posted 12/4/08


...uhhh, what is circled?? I can't see anything.
21752 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 12/4/08

aZurmancer wrote:



...uhhh, what is circled?? I can't see anything.


Perhaps she's too flat.
1240 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / Under the Weeping...
Offline
Posted 12/4/08

bubblegum-samurai wrote:


aZurmancer wrote:



...uhhh, what is circled?? I can't see anything.


Perhaps she's too flat.


Her back is facing us, so there can't possibly be anything showing. You circle nothing!
21752 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 12/4/08


*sigh* Look carefully again. Don't tell me bump that is beside her arm is nothing. ==
1240 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / Under the Weeping...
Offline
Posted 12/4/08
Haha, ok, ok, I see what you're talking about. I thought there was going to be something more blatantly not child friendly. A lot of kids shows show the body form completely naked, but they leave parts of the anatomy out, so this really doesn't make it not child friendly, in my opinion.
Member
505 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Jacksonville, Fl
Offline
Posted 12/4/08
the show seems very child-friendly 2 me but the advertizements r kinda out there ya know?
Member
30520 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F
Offline
Posted 12/4/08

aZurmancer wrote:

Haha, ok, ok, I see what you're talking about. I thought there was going to be something more blatantly not child friendly. A lot of kids shows show the body form completely naked, but they leave parts of the anatomy out, so this really doesn't make it not child friendly, in my opinion.


that's true, like tokyo mew mew. and, doesn't amu look like that EVERY time she chara-naris?
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.