First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  Next  Last
[J actress] Ueno Juri
13214 cr points
Send Message: Send PM GB Post
47
Offline
Posted 12/3/08 , edited 12/3/08
here are some of her pics :



A kiss with Nagasawa Masami


A kiss with Tamaki Hiroshi

Ruka Pics (Last Friends)





Nodame Pics (Nodame Cantabile)






Compare and Contrast:

Childish

Boyish

Cool

Feminine


this girl won me over in her Last Friends performance ---she's incredible; she surpassed my expectations!!!

i watched LAST FRIENDS---->>> curious with her boyish hairstyle and with how she's going to portray a lesbian role ; i thought she's gonna act like Maki (feminely in Hana Kimi, though supposedly should act boyishly), so i did'nt expect much of her. Plus, she was really very feminine and childish in Nodame Cantabile that thinking of her acting in a mature, serious and emotional role seems unthinkable.

i'm surely gonna keep an eye on her--!!!

she's my greatest musical influence..I started to like listening to orchestras, pianos and saxophones and stuffs about musical instrumentals coz of her movies and dramas..





665 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / malaysia
Offline
Posted 12/3/08
REALLY!!!
huh..that childish nodame turn to a tomboy -like..
hmm..i like to see her in action<last friends>

13214 cr points
Send Message: Send PM GB Post
47
Offline
Posted 12/3/08

farawawa92 wrote:

REALLY!!!
huh..that childish nodame turn to a tomboy -like..
hmm..i like to see her in action<last friends>



yeah..and she acts almost like a real one even w/o exaggerating her fashion.

she's so OMG in last friends!....you'll forget she has ever been Nodame...
1555 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F
Offline
Posted 12/3/08
YEAHHHHH JURI!!!!!!!!!!!!!!!....lol, im soooooooooooooooooooooo like her....her acting skill superb!!!!!... yeah last friends is her best drama ever!!!...she's sooo cool!!...very talented....i can't wait her movie with haruma miura though...
569 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / London
Offline
Posted 12/3/08
best actress ever
she can do so many different roles
i love her in nodame cantabile
14619 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F
Offline
Posted 12/3/08 , edited 2/15/09
I love Juri!!
such a fantastic actress! xD




843 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / F / USA
Offline
Posted 12/3/08
i love her!!!!is her drama last friend good??i wanna watch it!!!she is soooo cute!!!
9314 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / the DOLPHIN and S...
Offline
Posted 12/3/08
i love her.. especially in Last Friends.. I like the way she portray the lesbian role. i think i have a crush on her, if i were a boy, i will definitely fall for her other than masami. hahaha.. masami and juri looks good together.^^, hope they have a drama again together.

gyabo~~ the very catchy phrase of nodame.. so cute.. and her song.. omg! totally kawaii.^^,

as for her playing instruments, that is sugoi. piano and the other one, trombone i think (swing girls movie) she is so good at it.^^,
1604 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / hmm!!??
Offline
Posted 12/3/08
I love Juri she´s cute,cool...just everything in one person.
Her best "performance" is still in Last Friends for me.
2012 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / somewhere u never...
Offline
Posted 12/3/08
LOVE JURI!!!
wonderful fantastic actress
her acting in last friends was great
even though i think shes too good to kiss masami but oh well
2743 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / St. Louis
Offline
Posted 12/3/08
I loved her as Nodame! She's beautiful. But haven't seen her in anything else.
2815 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 12/3/08
now that you guys mention it, she have been 2 main music production. Swing girls and Nodame.

Prisoner of love remind me of Ruka lesbian . . . i don't like it any more LOL
4277 cr points
Send Message: Send PM GB Post
36 / F / Philippines
Offline
Posted 12/3/08 , edited 12/3/08
haven't watched Last Friends yet but based on the comments, it'll be on my watch list...she's good in Swing Girls and Nodame Cantabile...she's also in the jdrama Engine and in a movie with hayato ichihara

good actress
4094 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / M / Nippon
Offline
Posted 12/3/08
i like her with short hair but not that short. Yuck!
815 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Underneath your bed
Offline
Posted 12/3/08
I loved Last Friends!

And wasn't she gender confused? Not lesbian...o____o
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  Next  Last
You must be logged in to post.