First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
anime parents who look like their daughter/son
78 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F
Offline
Posted 12/11/08
uhmm... Goku and Goten?
904 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Singapore
Offline
Posted 12/11/08
Yuuki and Juri Kuran
Kaname and Haruka Kuran
44 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Hong Kong, Kowloo...
Offline
Posted 12/11/08
wouldnt it make more sense to say sons/daughters that look like their parents not "parents that look like their daughter" ? lol
20283 cr points
Send Message: Send PM GB Post
http://myanimelis...
Offline
Posted 12/11/08

haseoasuka wrote:


kaname08 wrote:

nagisa's mom, sasane, is really pretty, sunohara really thought she's nagisa's sister


i agree. . . and her dad looks like her aniki. . . too young for parents dont u think?


yeah, they look so young
340 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / paris n london
Offline
Posted 12/11/08
amus parents
5552 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Indonesia
Offline
Posted 12/11/08
hmm... Konata & Kanata win~!!
86 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / here and there
Offline
Posted 12/11/08

LenaIeeXAllen wrote:

Special A - Kei & Midori <-- kei's mom.
Dont they look the same?

aha even Hikari is confused :P


O.o so similar looking.
Posted 12/11/08

Dandan4tw wrote:

wouldnt it make more sense to say sons/daughters that look like their parents not "parents that look like their daughter" ? lol


fine fine..hahha xD
2303 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Lost in Space ....
Offline
Posted 12/15/08
all the ones that i thought of have already been written down there.. ~sighz~
3432 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F
Offline
Posted 12/15/08

Ushio-chan wrote:


LenaIeeXAllen wrote:

Special A - Kei & Midori <-- kei's mom.
Dont they look the same?

aha even Hikari is confused :P


O.o so similar looking.


what a minute! which is the mom? DX they both look like boys! which chapter is this from?
8044 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / USA
Offline
Posted 12/15/08
Lelouch has his dad's eyes and his mom's hair.
Nunally has her dad's hair and her mom's eyes.

Right?
305 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 12/15/08
uhm Konata's mom from Lucky Star
EXACTLY the same pretty much
dunno if anyone already said that... but oh well
3788 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / in my Room xD
Offline
Posted 12/15/08
momijis mom :O
728 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / My Bedroom
Offline
Posted 12/15/08
Taiga's dad looks sorta like her
Posted 12/18/08

Applin wrote:


Ushio-chan wrote:


LenaIeeXAllen wrote:

Special A - Kei & Midori <-- kei's mom.
Dont they look the same?

aha even Hikari is confused :P


O.o so similar looking.


what a minute! which is the mom? DX they both look like boys! which chapter is this from?


the one with the mole^^
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
You must be logged in to post.