First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  Next  Last
What is one thing you wish had never been invented in this world? Why?
Posted 12/10/07
EXAMS that im taking now and WAR and CLOTHES

EDIT:SCHOOL MY BROTHER AND LICENS OF ANIME..
8622 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / here^^
Offline
Posted 12/10/07
weapons....drugs(not the medicines...)....
5344 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Somewhere.....
Offline
Posted 12/10/07
Examinations..... tests and stuffs....
1933 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / In your ports kil...
Offline
Posted 12/10/07

yuunieze wrote:

weapons....drugs(not the medicines...)....


lol if there was no drugs people would just prepare and smoke banana skins, apparently it has the same effect of heroin and its one of your five a day :P
20494 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / U.S. of A.
Offline
Posted 12/10/07

nene817 wrote:

nuclear weapons, communism, "crank that" songs....


weapons in general, i think. if you need to hurt someone, use your fists. and i agree on the "crank that" songs, and all those other kinds of songs in rap and hip hop. "shake ya tailfeather" wtf..i'm getting off topic. but you know what i mean. lol

4232 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Malaysia
Offline
Posted 12/10/07
All the weapon that makes people die and war!
4732 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / M / Germany
Offline
Posted 12/10/07
Dunno, if you take one bad thing away another might been invented in it's place. So I say nothing at all.
4526 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / singapore
Offline
Posted 12/10/07
maths.....ever wondered how to do one sum?no matter how you try to complete that one problem sum,you can't think of how to do it!that's why i wish maths have never been invented...even though it's very very very useful and is necessary in every day life
207 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33 / M / Sydney, Australia
Offline
Posted 12/10/07
antibiotics
658 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Ireland
Offline
Posted 12/10/07
Vanilla Coke, cause then I wouldn't miss it so much.
39308 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / canada
Offline
Posted 12/10/07
computer
33621 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Deep in the Sea O...
Offline
Posted 12/10/07
hmm weapons evil people homework and and evil oh well wonder how evil is created
276 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 12/10/07
war....no war means lesser suffering to me..
26426 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / dime's graveyard...
Offline
Posted 12/10/07
i wish guns and ammo were not invented...
Posted 12/10/07
violence is just a force of change whether good or bad depends on the change now doesnt it?........peace would never last anyway....unless.....there is only one government that rules the whole earth.......the only way to stop violence/war as i see it is to destroy all differences, all cultures, and the individual itself........so as to make sure nobody is bothered by anyone else........and that doesnt sound too good to me........so violence is a necessary evil.......

evil people are necessary for how can there be good if there is no bad? and besides wouldnt life be boring if all you could ever do is good, since there are and never will be anymore bad people.....its just like a totallitarian society where no one would ever be bad.......ewww.......gross

weapons arent evil people are........soooooo..........yeah.......

if i were to take something away from the world it would have to be.........one of these three......oil wells, combustion engine (gas kind you know...the one in cars and stuff, they invented an electric motor that powered a car back then too, but gas was cheaper), the federal reserve (damn irs is taking my money and i have no idea why........)
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  Next  Last
You must be logged in to post.