First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Which anime characters piss you off?
Posted 12/4/08
oh something i missed. when some anime characters are an attempt to be something a little *too* unique and ends up disastrous[fooly cooly and sayonara zetsubou... icba to completethat]. and stupid so-called humourous ones like that griel sutcliffe. oh and honey senpai sucks. shirley and nunally from CG.
4328 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / California
Offline
Posted 12/5/08
lets see, *excessively* perverted guys, people who enjoy poking their nose in other people's business, people who talk too much before and during fights. People who won't stop talking about the same thing/person.
11153 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Australia
Offline
Posted 12/5/08

Neji86 wrote:

i hate most female characters cause they always hold the action back with
their stupid sense of bullshit... "oh i'm gonna cry cause that is all that i can do"
they make me sick.
the good female characters are the one's who enjoy fighting and the old school
samurai period females who knew their place and shut their mouths and of
course whip out their titties when needed.


haha my sentiments exactly mate. they just dont make em how they used to
628 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / HOme♥
Offline
Posted 12/5/08
overly nice, exagge, wimp, dependent,abnormal, crazy about something
Posted 12/5/08
Those female characters who likes seducing -.-
ew D:
505 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / a lumpy couch
Offline
Posted 12/5/08
In Zero no Tsukaima, Saito the familiar...
I hate when characters say i love you to another character
but when temptations come, they immediatley betray the person
they so called "love",
and also characters that are whimpy and immediatley run away
or cry because they cant do anything. Seriously if you really want
to do something dont just sit there and cry and wait for someone
to comfort you.
6317 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Philippines
Offline
Posted 12/5/08
of course the antagonists in the anime! haha
510 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Australia
Offline
Posted 12/5/08
Yuki from VK? no offence to all her fans.
5611 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / :)
Offline
Posted 12/5/08
Light Yagami from Death note
He made the ending like what
Also kill L
1064 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / US
Offline
Posted 12/5/08
dont know if you guys are into yaoi but
that fragile useless charater (you KNOW who im talking about)
in okane na gai gets on my nerves

and that kid from junjou romantica
usamis lover... whats-his-face
really really pisses me off.
_________________________________________________________________

and have you realized a lot of the main characters
from sports anime have super weak personalities?
they are usually pushovers, wimps, unconfident BUT
SOMEHOW when they are doing the sport
(usually after many just-bitchslap-me moments)
they become amazing.
its not just me right? there are a shocking amount of those type of characters.
1064 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / US
Offline
Posted 12/5/08

MidnightRay wrote:

Yuki from VK? no offence to all her fans.


OMG i found a comrade. this is a precious moment.
so far i havent met anyone other than myself who doesnt like her.
510 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Australia
Offline
Posted 12/5/08

icykindness wrote:


MidnightRay wrote:

Yuki from VK? no offence to all her fans.


OMG i found a comrade. this is a precious moment.
so far i havent met anyone other than myself who doesnt like her.

haha! i thot everyone loved her too. well, actually i did initially but as the show goes on, she starts to get on my nerves. rofl
46 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M
Offline
Posted 12/5/08
Its easy Gauron From the Full Metal Panic! series i mean he is the main antagonist in the first season and in every few series he apears and fight the main character and each battle ends in his defeat with a huge explosion in wich there is no way he can survive yet he keeps coming again and again in one of the episodes there is a flash back wich shows how the main character shots him in the head with a rifle yet here he is alive and well not to mention in the final episode of season 1 in the last bad ass battle he is presumably Killed but nooo... in season 2 there he is again thats just anoying
1064 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / US
Offline
Posted 12/5/08
Oh I forgot to mention:
characters that piss you off indirectly count too
like in kaze no stigma the wind guys ex
kinda made me dislike her just because well...
wind guy cant seem to forget her or forgive himself.
shes kinda the reason wind guy and fire girl arent really together
an invisible (and dead) obstacle.


P.S. sorry. my memory sucks so i usually
refer to characters as guy/girl/kid.
78 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Singapore
Offline
Posted 12/6/08

MidnightRay wrote:


icykindness wrote:


MidnightRay wrote:

Yuki from VK? no offence to all her fans.


OMG i found a comrade. this is a precious moment.
so far i havent met anyone other than myself who doesnt like her.

haha! i thot everyone loved her too. well, actually i did initially but as the show goes on, she starts to get on my nerves. rofl


OMG I love you both, I can't stand her either, she's so irritating -.-

Can't stand most female characters -- they're all so spineless and they only know how to cry/complain/fangirl/fantasize/confess and then get rejected.
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.