First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Post Reply FGS (33) Would you wear that?
Games Keeper
68036 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / sunny island
Offline
Posted 12/6/08
yeah i guess..

would u wear that?
Posted 12/7/08 , edited 12/7/08
OMG! I would want to have a uniform if that was it XDDD...
Would you wear this?

Player
11157 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / USA
Offline
Posted 12/7/08
kind of


would u wear this
Posted 12/8/08
xure ..! it'll look good on meh

what about this .??
Games Keeper
68036 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / sunny island
Offline
Posted 12/13/08 , edited 12/13/08
no i guess..don't really like wearing dresses.
would u wear this?
Player
24010 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / yume no sekai -_-
Offline
Posted 12/14/08
no thanks =)

would you wear this?

its 88.95 dollars, i really wanna buy this, T_T
Creator
63180 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F
Offline
Posted 12/14/08
hmm well NOPE ! i wont wear it ! .. cause it is ... i think it will make get FATTER ! sorry na-chan ! >.<

would u wear this ??


*yukipie-chan
Posted 12/15/08
cute .^^ i'll wear it =)

what about this .??

Games Keeper
57378 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / シンガポール
Offline
Posted 12/17/08
maybe

Player
8851 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Trapped in a 5 st...
Offline
Posted 12/17/08 , edited 12/17/08
cute! even though i hate dresses and skirts that is too cute, yes!

this?
Creator
63180 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F
Offline
Posted 12/18/08
maybe ...
would u wear this ?


*yukipie-chan
Games Keeper
68036 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / sunny island
Offline
Posted 12/26/08
er...if i have to i would wear it or not no thanx.
would u wear this?
Player
198 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / HoMe XD ( or on m...
Offline
Posted 1/1/09
nope...but i would wear the coat ^^


Would you wear this?
Player
72782 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / California (:
Offline
Posted 1/2/09
no...

hey can we just explain? cuz on my pc (i hav 2) rite now..i have no pics and im not alowed 2 upload any....like we could just explain wat we mean like if a pic has a girl with pink dress with white stripes then we can explain wat the grl is wearing....(errm since i dont have a pic... wud u wear a pink dress with white stripes?) T_T im srry if im breakin de rules.....
Posted 1/6/09
hmm. .dunno what it looks like but i think maybe

would yuu wear this .??
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.