First  Prev  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  Next  Last
How would you react if your boyfriend/girlfriend says that he/she wants to watch a hentai movie together with you?
10425 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Kingston, Jamaica
Offline
Posted 5/2/09
i wouldn't make her feel weird about it, i'd go along with it
who knows, it might take us somewhere...
15550 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / NYC
Offline
Posted 5/13/09
I wouldn't really mind(but I wouldn't be actually watching it... I would be staring at the ground or something AWAY from the screen perferrably), but if he asks AGAIN, he needs to go
800 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / California
Offline
Posted 5/13/09
I'm always willing to try new things. ;)

If he likes it, I'll do it for him.
Posted 5/13/09
haha! my GF? say that? nahhh.... She'd never do that... She's too innocent... haha! She might slap me If i told her that...
Posted 5/13/09
i would literally go "LOL".
506 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 5/13/09
Most hentai is kind of lame.
I'm more into reading doujinshi.

But I guess I'd say yes?
Sorta depends on what hentai it is.

And also, I don't have a boyfriend.
So ronery.;_;
Posted 5/13/09
Umm. Sure...? x) haha. I'd first be speechless, then laugh my ass of. I'd feel completely awkward watching Hentai with him x)
5342 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Upstate NY
Offline
Posted 5/13/09
rofl. I dont have a boyfriend, but I can just imagine how awkward that would be!
I'd probably laugh it off and if he was serious I'd probably watch it but like, get even more awkward than I already am XD
53787 cr points
Send Message: Send PM GB Post
The Net Slums
Offline
Posted 5/13/09
I find hentai makes sex look a very disgusting thing and in general turns me off so I'd say no.
337 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Puerto Rico
Offline
Posted 5/18/09
go like "FUCK YEAH!" and recomend that she takes notes
242 cr points
Send Message: Send PM GB Post
place where I wan...
Offline
Posted 5/18/09
i would say, "if u want then go" coz I have to watch my own
547 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Manila
Offline
Posted 5/18/09
hahah, this is an interesting topic.lol. my reaction would be:

"Oh my lord, i'm appalled! where did you hide my innocent gf??...hehe, screw hentai. don't want to see a lolita getting raped by a slimy green monster. i have a steamy jap avi vid instead.lmao"


Posted 5/18/09 , edited 5/18/09
for some reason feel awkward, but o well, it's hentai,lol.
Kill la Moderator
AHTL 
75599 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / Norway
Offline
Posted 5/18/09
As long as it isn't dubbed, I wouldn't mind.
197 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / 727, Fl
Offline
Posted 5/18/09
id laugh
First  Prev  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  Next  Last
You must be logged in to post.