First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Post Reply [GAME] Kiss me game PART 2
Posted 12/28/08
5 AKO 5 AKO! ay tagalog.. =_="

IM NUMBER 5 NUMBER 5!!!!

tandantan~!!!!! CHANGMIN OF COURSE!!! BUWAHAHAHAHA!


Posted 12/28/08
~1~

damn.... =.=
Posted 12/28/08
2..

kekeke~!! sorry dear.. haha!
Master >:D
20690 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Singapore
Offline
Posted 12/28/08
yah NINA YOU STOLE MY KISS!


~3
Posted 12/28/08
4~~~~

kaori unnie..it's ur chance...ahahaha...
Posted 12/28/08
BUWAHAHAHAHAHA! IM 5 AGAIN!

ooppsss~ sorry kaori umma~ ^^"

im gonna kiss changmin again.. hahaha!!

Task Manager
13779 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / California
Offline
Posted 12/28/08
1

Aigoo look at my daughter getting along with Changmin oppa really well!hahahaha...
Posted 12/29/08 , edited 12/29/08
2

bwoh?! ME?!?! to HIM?!?! o.o =_____________________________________________________________= """""""""""
Posted 12/29/08
~3~
Posted 12/29/08
4!

WOLLLFFFFFFFFIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEE!!! sorry.. ^^ hehe~
Posted 12/29/08
~5~
.
.
.
.
.
KISS..!!

kissing this yunho look-alike~


and another one.....
not suitable for minors. LOL
Posted 12/29/08
~x-'1'-x~
Master >:D
20690 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Singapore
Offline
Posted 12/29/08
yah wolfie took 5 again!
NO! when im gonna get five??!!!
and whats with the picture wolfie!!!



~2
Supporter
23788 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / praying 4 dbsk op...
Offline
Posted 12/29/08
3.....at least it jj fav # lol
Posted 12/29/08 , edited 12/30/08
4

do not post yet for number 5! let kaori umma post to it! pleaseeeeee!!!

^o^ kaori umma! faster!!!



You are halting the process of the game.
Please stop giving messages like these.

~mod~
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.