First  Prev  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  Next  Last
Is yur grade dropping cuz of watching to much anime?
11387 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Fort Hood
Offline
Posted 5/9/09 , edited 5/9/09
YES!!!!!!!

I remember getting a C in math back in sixth grade for being glued to the TV watching recorded episodes of Sailor Moon.

Then, I failed a class in college for arriving late; before that class I spend two hours watching the whole Nana anime and reading the manga, and I usually arrived ten minutes late.
Obviously, I repeated that class the next semester, and got an A.
3356 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / EARTH
Offline
Posted 5/9/09
not even..my friend r also shock shock..their like how can u watch anime,play sport nd still about time to study...
319 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Poland! :)
Offline
Posted 5/9/09
Yes it is. I am starting to read chemistry and I am thinking " waaa... that will happen in Da Capo II ? awww damn this chemistry ! " And I go to watching anime.
30256 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 5/9/09
lol, nah. its just laziness XD my grades are average
42483 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Wolverhampton, En...
Offline
Posted 5/9/09
Erm it's not really anime to blame i get easily distracted if i'm not watching anime it's be going out playing football(soccer) or playing the Xbox lol so either way it doesn't really matter however i've started to get alot better lately as i realise i actually want a job that i will enjoy doing so i'm trying to pass everything.
207 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M / Here, There, Ever...
Offline
Posted 5/9/09
You could say it's screwing me up. I wake up at five every morning, which is the time I do most of my homework, but as I sit at the computer I can't help but say I'll only watch ONE episode of whatever has been updated most recently. I normally then end up watching anime till 8 a.m., 15 minutes before school starts.
14434 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / a place where no...
Offline
Posted 5/9/09
nope...
24661 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 5/9/09
No my grade only decrease at the end of the year
291 cr points
Send Message: Send PM GB Post
17 / F
Offline
Posted 5/9/09
anime and games
577 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / that my dear...is...
Offline
Posted 5/9/09
yeah but there gettin better not as good but better
but i dont blame anime i blame manga its so good its like my own ppersonal brand of heroin as edward would say
465 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / Honolulu, Hawaii
Offline
Posted 5/9/09
actually my grades went up since i started watching anime, apparently i learn from anime
My grade went from 3.8 to a 4.0
Posted 5/9/09
Nah. my grades dont drop by watching anime/games. Just my lazyness i know i can do it and get better grades. Just i get lazy for not trying. But i know i can. summer is almost here and no grades should be dropping for anyone atm. I love anime and videogames and I study. So if you study the amount of time you need and watch anime. than you are fine ^_^ like the person few above me said.
1026 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / I wont tell...
Offline
Posted 5/9/09 , edited 5/9/09
I think so...I get annoyed more easily than normal too. Maybe I shouldn't have started Vanessa on anime. Crap!
11356 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Singapore
Offline
Posted 5/10/09
Nah. It's my laziness. ;P
181 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Latvia
Offline
Posted 6/14/09
certainly yes :D
no good for a uni student
First  Prev  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  Next  Last
You must be logged in to post.