First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  Next  Last
What do ________ Means?????
4283 cr points
Send Message: Send PM GB Post
39 / F / NC, United States
Offline
Posted 12/8/08 , edited 12/8/08
*Please delete if a duplicate XD*
This would EVERY HELp me with abbreviations....bc i got yelled at a lot by a coupel crunchyrollers bc i didnt knw what an abbreviation meant...O_o...

SOme Sample ones i know are:

>brb
>hbu
>b/c or bc
>w/
>w/e
>lol
>wat

and so on.......
DO U KNOW SOME ????...and please put what the whole word is...
u may also ask on words u dont know..and get answers here from others...
6630 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Six Feet Under th...
Offline
Posted 12/8/08
brb= be right back
hbu= how bout you
b/c= because
w/= with
w/e= weekend
lol= laugh out laud
wat= what

I hope I got those right???

HOPE IT HELPS!!
4283 cr points
Send Message: Send PM GB Post
39 / F / NC, United States
Offline
Posted 12/8/08

sasukegirl92 wrote:

brb= be right back
hbu= how bout you
b/c= because
w/= with
w/e= weekend
lol= laugh out laud
wat= what

I hope I got those right???

HOPE IT HELPS!!


haha well i know those....those are the one i know....
do u know any other abbre ??
4295 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Youtube!
Offline
Posted 12/8/08 , edited 12/8/08
TTYL = Talk to ya later
ROFL = Rolling on (the) floor laughing
TTFN = Tah tah for now.
Lmfao = Laughing my fucking ass off.
ASL? = Age? sex? Location?

Helpz?
6630 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Six Feet Under th...
Offline
Posted 12/8/08
Ohhhh...which ones don't you know???

ROFL= rolling on floor laughing
w/b= welcome back
btw= by the way,
t/y= thank you
ttfn= ta ta for now
btdt= been there, done that
y/w= you're welcome

hmmmm....maybe I'll think of more
4283 cr points
Send Message: Send PM GB Post
39 / F / NC, United States
Offline
Posted 12/8/08
hahaha wow thats some personal abbreviations hahah....ASL?....i never got that one use on me before
4283 cr points
Send Message: Send PM GB Post
39 / F / NC, United States
Offline
Posted 12/8/08

sasukegirl92 wrote:

Ohhhh...which ones don't you know???

ROFL= rolling on floor laughing
w/b= welcome back
btw= by the way,
t/y= thank you
ttfn= ta ta for now
btdt= been there, done that
y/w= you're welcome

hmmmm....maybe I'll think of more


ahaha thanks i never heard of btdt before...
6630 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Six Feet Under th...
Offline
Posted 12/8/08
BRB= Be Right Back
g2g= Gotta go
OMG= Oh my God!
WTF= What the f***?
WTH= What the heck/hell? (also used as why the hell?)
K= Okay/ 'Kay
L8r= Later
BB= Bye Bye
cu/cya= see you
IRL= In Real Life
N00B= Newbie
NVM= Never mind
Plz= Please
STFU= Shut the f*** up
i c= I see

That is all I can think of!! Arghhhh...
33522 cr points
Send Message: Send PM GB Post
ಠ_ಠ
Offline
Posted 12/8/08
STFU = Shut the fuck up.
6630 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Six Feet Under th...
Offline
Posted 12/8/08

hmoobbeauty wrote:


sasukegirl92 wrote:

Ohhhh...which ones don't you know???

ROFL= rolling on floor laughing
w/b= welcome back
btw= by the way,
t/y= thank you
ttfn= ta ta for now
btdt= been there, done that
y/w= you're welcome

hmmmm....maybe I'll think of more


ahaha thanks i never heard of btdt before...


Your Welcome...
6499 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Minnesota
Offline
Posted 12/8/08
55555=hahahahahah
wwww=LOLOLOL
4283 cr points
Send Message: Send PM GB Post
39 / F / NC, United States
Offline
Posted 12/8/08

RaikuRoak wrote:

STFU = Shut the fuck up.


wow lol i dont think i'll ever use that one...lol but thanks anyways
10694 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / USA
Offline
Posted 12/8/08
tits or GTFO = show some tits or get the fuck off
4283 cr points
Send Message: Send PM GB Post
39 / F / NC, United States
Offline
Posted 12/8/08
There are some very WEirD abbreviations...lol
btw i just figure out wat "Noob" means...lol
Posted 12/8/08 , edited 12/8/08
that's good. good that you don't know what these idiotic terms mean. Means you don't spend every moment of your life online buahaha
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  Next  Last
You must be logged in to post.