First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
Eyeshield In CR
Member
2049 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Somewhere in the...
Offline
Posted 12/10/07
The eyeshield in CR was very slow, so should we find our source somewhere else? Or we can discuss what happen in this forum ( manga/youtube/ veoh)
Moderator
257 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / Over the Rainbow
Offline
Posted 12/10/07
(sigh) It's viiviian0's decision and some moderators too...

but for me what ever viiviian0's decision is the decision of the group...
Posted 12/10/07
woah, chill yokaba, yeah i'm the creator but i'm not one sided so i have my mods to tell me what's right and wrong and majority wins.

um, i think its slow and have watched up to episode 122 at youtube and i might check out veoh.
Member
7525 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / Right beside you..
Offline
Posted 12/10/07
If you go to the SPOILER forum, we are discussing whats going to happen on the series, we are all reading the manga.. you can ask questions there, hmm there are other websites where you can watch new eps..
Member
2049 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Somewhere in the...
Offline
Posted 12/10/07
any good suggestion? For manga and the anime?
Member
7525 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / Right beside you..
Offline
Posted 12/10/07
For manga you can go to onemanga.com. for the anime you can go to dailymotion.com, veoh or youtube..
Member
537 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F
Offline
Posted 12/11/07
I think a thread for the anime is not worng because there are members who don't read the manga. So they can discuss it here =)
(Besides there are also some parts witch are totally different from the manga)

@veoh etc.: The episodes there aren't subbed. They're all raw. That's why CR is so slow, there aren't any translations at the moment :/
Member
7525 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / Right beside you..
Offline
Posted 12/11/07
yup.. you have to understand base on their actions and facial expressions..hahaha..
Member
537 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F
Offline
Posted 12/11/07
Yeah :D

Btw, what dou you think of the "Cream-Cup" in the anime (the one which has taken place in the USA) ? I liked it and I would have liked it to read this part in the manga, too D:
Member
7525 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / Right beside you..
Offline
Posted 12/11/07
yup its really cool.. but i think its just a filler and its not from the original manga.. what do u think?
Member
537 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F
Offline
Posted 12/11/07
It really IS a filler, that's why I'd like to read it in the manga if it was in there °_° That's quite a pity.
I was so shoked when Sena got this injured! But it was strange that he could play right after he woke up o_o"
Member
7525 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / Right beside you..
Offline
Posted 12/11/07
haha.. yah that was beyond ordinary lol.. if it was me, i wont manage to wake up in three days..lol.. but my favorite are the cute little huh huh brothers..lol theyre like the original huh huh brother's sons
Member
537 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F
Offline
Posted 12/11/07
yeees! They were really cute XD I had to laugh so much when I saw them first XD

(a question by the way: did the devil bat ever win without sena? o_O it would be kind of interesting without him o.o)
Member
7525 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / Right beside you..
Offline
Posted 12/11/07
hmm so far.. they never managed to win without sena.. hmm.. yup, i think its a good idea to put more glory to other devil bats..lol
Member
537 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F
Offline
Posted 12/11/07
yes, I mean, I really like Sena but it's boring when always he is the one who brings victory in the end. Ok, there are many parts where the others overcome their limits and take part to a certain victory but I would like to see them win once without Sena XD Let's kidnap him
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.