First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
What Anime REALLY Is
8277 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Las Islas Filipinas
Offline
Posted 12/10/08

HokiePokie wrote:

I got my inspiration for this thread when I looked at all those "Are anime shows cartoons?", and dumb kids would answer "OMG ANIME SO SACRED! IT ALL HAS GOOD STORYLINE AND IT FOR ADULTS AND IT SO HAS BETTAR DRAWINGS AND AND AND AND AND AND AND AND AND AMERICAN SHOW NO STORYLINE AND FOR KIDS ONLY!!!!!!!"


The RAGE GAUGE is rising.....

Militant fans like those who say that anime is superiorest over other forms of animation are such a renewable source of rage. I like it.
27158 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / 大迷宮
Offline
Posted 12/10/08 , edited 12/10/08
Well said.
*applause*

*dance*

But the inspiration ruined it.

*stops dancing*
Posted 12/10/08 , edited 12/10/08
I agree, stupid "japan" elitists! XD

Anime and Cartoons are the same. =)
553 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / San Antonio TX
Offline
Posted 12/10/08
Correct. Anime is animation with its origins in Japan. Nothing more, nothing less.
1844 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / In The Abyss
Offline
Posted 12/10/08
MEh, I still think anime>cartoons, but still last time I saw a panty shot in Kim Possible was...well...hmm, gimme some time. But there is a difference. Drawn porn, you mean hentai.
729 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 12/10/08
fuck me nobody would have known that anime is basically just cartoons from another country
13202 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Australia
Offline
Posted 12/10/08
generally it is tho. but i do agree that there is a lot of anime out there that would fit into that list that u have.
288 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / somwhere............
Offline
Posted 12/10/08

HokiePokie wrote:

Anime doesn't need to have a certain style of artwork to be an anime believe it or not, anime characters don't have to have unrealistic hairstyles and eyes the size of Godzilla! (OMG SHOCK!)

Anime doesn't have to have a storyline. (SHOCK!)

Anime can be for kids (SHOCK!)

Anime can even be stick figures (SHOCK!)

Anime can even be drawn porn (SHOCK! Yes, it's still anime.)

Anime is technically used in Japan for animated shows including those from America, etc.

Anime is used in America as an animated show from Japan, that's it. Nothing else.

------------------------------------------------------------------------------------------------

I got my inspiration for this thread when I looked at all those "Are anime shows cartoons?", and dumb kids would answer "OMG ANIME SO SACRED! IT ALL HAS GOOD STORYLINE AND IT FOR ADULTS AND IT SO HAS BETTAR DRAWINGS AND AND AND AND AND AND AND AND AND AMERICAN SHOW NO STORYLINE AND FOR KIDS ONLY!!!!!!!"


cartoons arent just for kids.... and anime and cartoons are different art forms in my opinion
288 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / somwhere............
Offline
Posted 12/10/08

valnavatthe1st wrote:


HokiePokie wrote:

I got my inspiration for this thread when I looked at all those "Are anime shows cartoons?", and dumb kids would answer "OMG ANIME SO SACRED! IT ALL HAS GOOD STORYLINE AND IT FOR ADULTS AND IT SO HAS BETTAR DRAWINGS AND AND AND AND AND AND AND AND AND AMERICAN SHOW NO STORYLINE AND FOR KIDS ONLY!!!!!!!"


The RAGE GAUGE is rising.....

Militant fans like those who say that anime is superiorest over other forms of animation are such a renewable source of rage. I like it.


lol definately
639 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / ghostland
Offline
Posted 12/10/08
guess wat? i'm wondering whether is anime for teenagers or adults too...

guess wat? those aunties [no offence] i mean my auntie... ask me wat i do using the computer.

and i told her i watched anime.

and she said. OHH. U ARE WATCHING CARTOON.

its really very wth u kno...

anime and cartoon... they cant see the diff. and they make comment like this.

at least anime is so much better than cartoons. i think cartoons are lame. and i really agree with one of my fren. she doesnt watch anime/read manga... but at least she knows... she said that cartoon are as though the person who draws it fail to turn out as an anime. and then they bacame cartoon. thats wat i agree with. [really no offence]
1025 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / Inside ur mind. ....
Offline
Posted 12/10/08
for me anime is a term or animated cartoon made in japan. . . i dunno if its the correct uhm idea. . . but if not from japan, its not "ANIME" i dunno. . . ben ten is a cartoon. . . AAAAAAHHHH made me confused!!!
531 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33 / M / Jamaica
Offline
Posted 12/10/08
Animes are make for different ages, likes, dislikes ......everything that can be imagine.
1025 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F
Offline
Posted 12/10/08
for me anime is just fun!!
28 cr points
Send Message: Send PM GB Post
54 / M / riverside/union c...
Offline
Posted 3/3/09 , edited 3/3/09

DreadDenimPirate wrote:

But aren't Ben 10 and Totally Spies anime!?



I'm joking.


honestly totally spies is classified as american anime even though the company(Marathon) is in france
Posted 3/3/09
I watch cartoon too! :] i love spongebob <3
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.