First  Prev  1  2  Next  Last
Post Reply Did anyone knew about the REmake of KH ? (Kingdom Hearts RE: Chain of Memories) for the PS2. Did you get the game ? If s
Moderator
14114 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Southern Californ...
Offline
Posted 1/3/09

SatoshiKrad wrote:


Kingdom-Hearts-Otaku wrote:


SatoshiKrad wrote:


Kingdom-Hearts-Otaku wrote:


maj666 wrote:

No i LOVED how they added a skip scene o how i love the makers of KH!


Lol I really liked having that option in Kingdom Hearts 2 when I was battling Sephiroth. The first two times I watched the scene, but after the 3rd time of "Where is Cloud..." I was like "*skips scene * Shut up Sephiroth and die!!!!" XD


LOL. HAHAH XDDD. "Where is Cloud..." omg haha that was funny what you said XD.
Cloud and Sephiroth's dubbed voices sounds weird. >__<" If you saw the Japanese version of Final Fantasy: Advent Children omg. Cloud's voice.. <3 I fell in love with it. ;D. It just sounds so hot! @_@! and sexy XD


Hahaha XD Lol you think so? XD Lol yeah kinda >.> Ooh yes I have :3 (I have Final Fantasy VII: Advent Children on DVD ^_^) Hee hee yes it does! X3


:O! Zomgsh! In Japanese subbed? o_o" I downloaded it and then i deleted it T__T" im goign to download it again :D! and maybe upload it on CR o.o" if i can find it that is >_<


Yep <3 If you have the DVD you can watch in English or Japanese ^.^ Aww really? T__T Ooh yeah that's a good idea! :3 Ah yeah >.>
Creator
11665 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 1/6/09

Kingdom-Hearts-Otaku wrote:


SatoshiKrad wrote:


Kingdom-Hearts-Otaku wrote:


SatoshiKrad wrote:


Kingdom-Hearts-Otaku wrote:


maj666 wrote:

No i LOVED how they added a skip scene o how i love the makers of KH!


Lol I really liked having that option in Kingdom Hearts 2 when I was battling Sephiroth. The first two times I watched the scene, but after the 3rd time of "Where is Cloud..." I was like "*skips scene * Shut up Sephiroth and die!!!!" XD


LOL. HAHAH XDDD. "Where is Cloud..." omg haha that was funny what you said XD.
Cloud and Sephiroth's dubbed voices sounds weird. >__<" If you saw the Japanese version of Final Fantasy: Advent Children omg. Cloud's voice.. <3 I fell in love with it. ;D. It just sounds so hot! @_@! and sexy XD


Hahaha XD Lol you think so? XD Lol yeah kinda >.> Ooh yes I have :3 (I have Final Fantasy VII: Advent Children on DVD ^_^) Hee hee yes it does! X3


:O! Zomgsh! In Japanese subbed? o_o" I downloaded it and then i deleted it T__T" im goign to download it again :D! and maybe upload it on CR o.o" if i can find it that is >_<


Yep <3 If you have the DVD you can watch in English or Japanese ^.^ Aww really? T__T Ooh yeah that's a good idea! :3 Ah yeah >.>


Oh. o.o! Wahh. XD Ima download it when I got time D: There's so much to do after I came back to school for 2 days >___>" sniff. everything got licensed by CR! D:! Now I can't watch my favourite dramas, animes T^T!
Moderator
14114 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Southern Californ...
Offline
Posted 1/6/09

SatoshiKrad wrote:


Kingdom-Hearts-Otaku wrote:


SatoshiKrad wrote:


Kingdom-Hearts-Otaku wrote:


SatoshiKrad wrote:


Kingdom-Hearts-Otaku wrote:


maj666 wrote:

No i LOVED how they added a skip scene o how i love the makers of KH!


Lol I really liked having that option in Kingdom Hearts 2 when I was battling Sephiroth. The first two times I watched the scene, but after the 3rd time of "Where is Cloud..." I was like "*skips scene * Shut up Sephiroth and die!!!!" XD


LOL. HAHAH XDDD. "Where is Cloud..." omg haha that was funny what you said XD.
Cloud and Sephiroth's dubbed voices sounds weird. >__<" If you saw the Japanese version of Final Fantasy: Advent Children omg. Cloud's voice.. <3 I fell in love with it. ;D. It just sounds so hot! @_@! and sexy XD


Hahaha XD Lol you think so? XD Lol yeah kinda >.> Ooh yes I have :3 (I have Final Fantasy VII: Advent Children on DVD ^_^) Hee hee yes it does! X3


:O! Zomgsh! In Japanese subbed? o_o" I downloaded it and then i deleted it T__T" im goign to download it again :D! and maybe upload it on CR o.o" if i can find it that is >_<


Yep <3 If you have the DVD you can watch in English or Japanese ^.^ Aww really? T__T Ooh yeah that's a good idea! :3 Ah yeah >.>


Oh. o.o! Wahh. XD Ima download it when I got time D: There's so much to do after I came back to school for 2 days >___>" sniff. everything got licensed by CR! D:! Now I can't watch my favourite dramas, animes T^T!


Sounds good ^_^ Ah yeah I can imagine x_x They always give you lots of work after a break >.> I know! Same here T__T
Creator
11665 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 1/7/09

Kingdom-Hearts-Otaku wrote:


SatoshiKrad wrote:


Kingdom-Hearts-Otaku wrote:


SatoshiKrad wrote:


Kingdom-Hearts-Otaku wrote:


SatoshiKrad wrote:


Kingdom-Hearts-Otaku wrote:


maj666 wrote:

No i LOVED how they added a skip scene o how i love the makers of KH!


Lol I really liked having that option in Kingdom Hearts 2 when I was battling Sephiroth. The first two times I watched the scene, but after the 3rd time of "Where is Cloud..." I was like "*skips scene * Shut up Sephiroth and die!!!!" XD


LOL. HAHAH XDDD. "Where is Cloud..." omg haha that was funny what you said XD.
Cloud and Sephiroth's dubbed voices sounds weird. >__<" If you saw the Japanese version of Final Fantasy: Advent Children omg. Cloud's voice.. <3 I fell in love with it. ;D. It just sounds so hot! @_@! and sexy XD


Hahaha XD Lol you think so? XD Lol yeah kinda >.> Ooh yes I have :3 (I have Final Fantasy VII: Advent Children on DVD ^_^) Hee hee yes it does! X3


:O! Zomgsh! In Japanese subbed? o_o" I downloaded it and then i deleted it T__T" im goign to download it again :D! and maybe upload it on CR o.o" if i can find it that is >_<


Yep <3 If you have the DVD you can watch in English or Japanese ^.^ Aww really? T__T Ooh yeah that's a good idea! :3 Ah yeah >.>


Oh. o.o! Wahh. XD Ima download it when I got time D: There's so much to do after I came back to school for 2 days >___>" sniff. everything got licensed by CR! D:! Now I can't watch my favourite dramas, animes T^T!


Sounds good ^_^ Ah yeah I can imagine x_x They always give you lots of work after a break >.> I know! Same here T__T


D; yea. but after 2 weeks of school, I get another break! :D! [only for a week...but it's good! ^.^]
Moderator
14114 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Southern Californ...
Offline
Posted 1/7/09

SatoshiKrad wrote:


Kingdom-Hearts-Otaku wrote:


SatoshiKrad wrote:


Kingdom-Hearts-Otaku wrote:


SatoshiKrad wrote:


Kingdom-Hearts-Otaku wrote:


SatoshiKrad wrote:


Kingdom-Hearts-Otaku wrote:


maj666 wrote:

No i LOVED how they added a skip scene o how i love the makers of KH!


Lol I really liked having that option in Kingdom Hearts 2 when I was battling Sephiroth. The first two times I watched the scene, but after the 3rd time of "Where is Cloud..." I was like "*skips scene * Shut up Sephiroth and die!!!!" XD


LOL. HAHAH XDDD. "Where is Cloud..." omg haha that was funny what you said XD.
Cloud and Sephiroth's dubbed voices sounds weird. >__<" If you saw the Japanese version of Final Fantasy: Advent Children omg. Cloud's voice.. <3 I fell in love with it. ;D. It just sounds so hot! @_@! and sexy XD


Hahaha XD Lol you think so? XD Lol yeah kinda >.> Ooh yes I have :3 (I have Final Fantasy VII: Advent Children on DVD ^_^) Hee hee yes it does! X3


:O! Zomgsh! In Japanese subbed? o_o" I downloaded it and then i deleted it T__T" im goign to download it again :D! and maybe upload it on CR o.o" if i can find it that is >_<


Yep <3 If you have the DVD you can watch in English or Japanese ^.^ Aww really? T__T Ooh yeah that's a good idea! :3 Ah yeah >.>


Oh. o.o! Wahh. XD Ima download it when I got time D: There's so much to do after I came back to school for 2 days >___>" sniff. everything got licensed by CR! D:! Now I can't watch my favourite dramas, animes T^T!


Sounds good ^_^ Ah yeah I can imagine x_x They always give you lots of work after a break >.> I know! Same here T__T


D; yea. but after 2 weeks of school, I get another break! :D! [only for a week...but it's good! ^.^]


Ooh cool! ^.^ Lol yeah, a week is better then nothing! :3
Creator
11665 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 1/8/09

Kingdom-Hearts-Otaku wrote:


SatoshiKrad wrote:


Kingdom-Hearts-Otaku wrote:


SatoshiKrad wrote:


Kingdom-Hearts-Otaku wrote:


SatoshiKrad wrote:


Kingdom-Hearts-Otaku wrote:


SatoshiKrad wrote:


Kingdom-Hearts-Otaku wrote:


maj666 wrote:

No i LOVED how they added a skip scene o how i love the makers of KH!


Lol I really liked having that option in Kingdom Hearts 2 when I was battling Sephiroth. The first two times I watched the scene, but after the 3rd time of "Where is Cloud..." I was like "*skips scene * Shut up Sephiroth and die!!!!" XD


LOL. HAHAH XDDD. "Where is Cloud..." omg haha that was funny what you said XD.
Cloud and Sephiroth's dubbed voices sounds weird. >__<" If you saw the Japanese version of Final Fantasy: Advent Children omg. Cloud's voice.. <3 I fell in love with it. ;D. It just sounds so hot! @_@! and sexy XD


Hahaha XD Lol you think so? XD Lol yeah kinda >.> Ooh yes I have :3 (I have Final Fantasy VII: Advent Children on DVD ^_^) Hee hee yes it does! X3


:O! Zomgsh! In Japanese subbed? o_o" I downloaded it and then i deleted it T__T" im goign to download it again :D! and maybe upload it on CR o.o" if i can find it that is >_<


Yep <3 If you have the DVD you can watch in English or Japanese ^.^ Aww really? T__T Ooh yeah that's a good idea! :3 Ah yeah >.>


Oh. o.o! Wahh. XD Ima download it when I got time D: There's so much to do after I came back to school for 2 days >___>" sniff. everything got licensed by CR! D:! Now I can't watch my favourite dramas, animes T^T!


Sounds good ^_^ Ah yeah I can imagine x_x They always give you lots of work after a break >.> I know! Same here T__T


D; yea. but after 2 weeks of school, I get another break! :D! [only for a week...but it's good! ^.^]


Ooh cool! ^.^ Lol yeah, a week is better then nothing! :3


Haha yeah :D! Lol. o___o" we're like spamming the forums XDDDDD. Woo! go us >:D!
Moderator
14114 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Southern Californ...
Offline
Posted 1/10/09

SatoshiKrad wrote:


Kingdom-Hearts-Otaku wrote:


SatoshiKrad wrote:


Kingdom-Hearts-Otaku wrote:


SatoshiKrad wrote:


Kingdom-Hearts-Otaku wrote:


SatoshiKrad wrote:


Kingdom-Hearts-Otaku wrote:


SatoshiKrad wrote:


Kingdom-Hearts-Otaku wrote:


maj666 wrote:

No i LOVED how they added a skip scene o how i love the makers of KH!


Lol I really liked having that option in Kingdom Hearts 2 when I was battling Sephiroth. The first two times I watched the scene, but after the 3rd time of "Where is Cloud..." I was like "*skips scene * Shut up Sephiroth and die!!!!" XD


LOL. HAHAH XDDD. "Where is Cloud..." omg haha that was funny what you said XD.
Cloud and Sephiroth's dubbed voices sounds weird. >__<" If you saw the Japanese version of Final Fantasy: Advent Children omg. Cloud's voice.. <3 I fell in love with it. ;D. It just sounds so hot! @_@! and sexy XD


Hahaha XD Lol you think so? XD Lol yeah kinda >.> Ooh yes I have :3 (I have Final Fantasy VII: Advent Children on DVD ^_^) Hee hee yes it does! X3


:O! Zomgsh! In Japanese subbed? o_o" I downloaded it and then i deleted it T__T" im goign to download it again :D! and maybe upload it on CR o.o" if i can find it that is >_<


Yep <3 If you have the DVD you can watch in English or Japanese ^.^ Aww really? T__T Ooh yeah that's a good idea! :3 Ah yeah >.>


Oh. o.o! Wahh. XD Ima download it when I got time D: There's so much to do after I came back to school for 2 days >___>" sniff. everything got licensed by CR! D:! Now I can't watch my favourite dramas, animes T^T!


Sounds good ^_^ Ah yeah I can imagine x_x They always give you lots of work after a break >.> I know! Same here T__T


D; yea. but after 2 weeks of school, I get another break! :D! [only for a week...but it's good! ^.^]


Ooh cool! ^.^ Lol yeah, a week is better then nothing! :3


Haha yeah :D! Lol. o___o" we're like spamming the forums XDDDDD. Woo! go us >:D!


Yeah ^.^ Oh wow yeah o.o Lol XD Hopefully no one gets made ^_^;; Woo!! :D
Creator
11665 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 1/11/09

Kingdom-Hearts-Otaku wrote:


SatoshiKrad wrote:


Kingdom-Hearts-Otaku wrote:


SatoshiKrad wrote:


Kingdom-Hearts-Otaku wrote:


SatoshiKrad wrote:


Kingdom-Hearts-Otaku wrote:


SatoshiKrad wrote:


Kingdom-Hearts-Otaku wrote:


SatoshiKrad wrote:


Kingdom-Hearts-Otaku wrote:


maj666 wrote:

No i LOVED how they added a skip scene o how i love the makers of KH!


Lol I really liked having that option in Kingdom Hearts 2 when I was battling Sephiroth. The first two times I watched the scene, but after the 3rd time of "Where is Cloud..." I was like "*skips scene * Shut up Sephiroth and die!!!!" XD


LOL. HAHAH XDDD. "Where is Cloud..." omg haha that was funny what you said XD.
Cloud and Sephiroth's dubbed voices sounds weird. >__<" If you saw the Japanese version of Final Fantasy: Advent Children omg. Cloud's voice.. <3 I fell in love with it. ;D. It just sounds so hot! @_@! and sexy XD


Hahaha XD Lol you think so? XD Lol yeah kinda >.> Ooh yes I have :3 (I have Final Fantasy VII: Advent Children on DVD ^_^) Hee hee yes it does! X3


:O! Zomgsh! In Japanese subbed? o_o" I downloaded it and then i deleted it T__T" im goign to download it again :D! and maybe upload it on CR o.o" if i can find it that is >_<


Yep <3 If you have the DVD you can watch in English or Japanese ^.^ Aww really? T__T Ooh yeah that's a good idea! :3 Ah yeah >.>


Oh. o.o! Wahh. XD Ima download it when I got time D: There's so much to do after I came back to school for 2 days >___>" sniff. everything got licensed by CR! D:! Now I can't watch my favourite dramas, animes T^T!


Sounds good ^_^ Ah yeah I can imagine x_x They always give you lots of work after a break >.> I know! Same here T__T


D; yea. but after 2 weeks of school, I get another break! :D! [only for a week...but it's good! ^.^]


Ooh cool! ^.^ Lol yeah, a week is better then nothing! :3


Haha yeah :D! Lol. o___o" we're like spamming the forums XDDDDD. Woo! go us >:D!


Yeah ^.^ Oh wow yeah o.o Lol XD Hopefully no one gets made ^_^;; Woo!! :D


Long spams! XDDD. :D!
Moderator
14114 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Southern Californ...
Offline
Posted 1/12/09

SatoshiKrad wrote:


Kingdom-Hearts-Otaku wrote:


SatoshiKrad wrote:


Kingdom-Hearts-Otaku wrote:


SatoshiKrad wrote:


Kingdom-Hearts-Otaku wrote:


SatoshiKrad wrote:


Kingdom-Hearts-Otaku wrote:


SatoshiKrad wrote:


Kingdom-Hearts-Otaku wrote:


SatoshiKrad wrote:


Kingdom-Hearts-Otaku wrote:


maj666 wrote:

No i LOVED how they added a skip scene o how i love the makers of KH!


Lol I really liked having that option in Kingdom Hearts 2 when I was battling Sephiroth. The first two times I watched the scene, but after the 3rd time of "Where is Cloud..." I was like "*skips scene * Shut up Sephiroth and die!!!!" XD


LOL. HAHAH XDDD. "Where is Cloud..." omg haha that was funny what you said XD.
Cloud and Sephiroth's dubbed voices sounds weird. >__<" If you saw the Japanese version of Final Fantasy: Advent Children omg. Cloud's voice.. <3 I fell in love with it. ;D. It just sounds so hot! @_@! and sexy XD


Hahaha XD Lol you think so? XD Lol yeah kinda >.> Ooh yes I have :3 (I have Final Fantasy VII: Advent Children on DVD ^_^) Hee hee yes it does! X3


:O! Zomgsh! In Japanese subbed? o_o" I downloaded it and then i deleted it T__T" im goign to download it again :D! and maybe upload it on CR o.o" if i can find it that is >_<


Yep <3 If you have the DVD you can watch in English or Japanese ^.^ Aww really? T__T Ooh yeah that's a good idea! :3 Ah yeah >.>


Oh. o.o! Wahh. XD Ima download it when I got time D: There's so much to do after I came back to school for 2 days >___>" sniff. everything got licensed by CR! D:! Now I can't watch my favourite dramas, animes T^T!


Sounds good ^_^ Ah yeah I can imagine x_x They always give you lots of work after a break >.> I know! Same here T__T


D; yea. but after 2 weeks of school, I get another break! :D! [only for a week...but it's good! ^.^]


Ooh cool! ^.^ Lol yeah, a week is better then nothing! :3


Haha yeah :D! Lol. o___o" we're like spamming the forums XDDDDD. Woo! go us >:D!


Yeah ^.^ Oh wow yeah o.o Lol XD Hopefully no one gets made ^_^;; Woo!! :D


Long spams! XDDD. :D!


Hahaha! XD Well if we make them KH related spams in should be okay right lol? ^.^
Heartless
4159 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Jakarta
Offline
Posted 1/21/09
yes i knew it! i was about on the 3rd floor, but my cuz is already on the 12th floor...it is just basically some remake for kh com on gameboy rite? i like it! the graphic is waay nicer than the one on gameboy!
Moderator
47757 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / by the beach
Offline
Posted 5/22/10
yes i knew and i own but i have played much i have but i didn't get far i plan on playing again
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.