First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
Post Reply Why is he the *best* character in SC!?
Member
1153 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Would you freak o...
Offline
Posted 2/7/08
If I knew someone like Ikuto, I wouldn't be able to breathe! I can't breathe right now... haha... jk
Posted 2/13/08
hes amazing, thats why! hes sooo mysterious and hot............
Member
6332 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 2/22/08
Ikuto. *smiles* I am kinda like him. I don't laught much. Just smile slot like him.
Member
8499 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / U.S.A.
Offline
Posted 2/24/08
I think he is just so hot! XD I love him!
Posted 3/1/08
honestly..
is he is real..
he can b god of the world.......
cutest boy....
coolest to..........
Member
224 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Australia
Offline
Posted 3/1/08


AHHHHHHHHHHH. he is so freaking hot.
it is so hard to find a guy like him in real life.

Why is he soooooo cool? Hes not only cool, hes so cute! xD
Why can't we resist? The way he's so mysterious and plays the violin and his charm. . .. i think.
What's his past? We dont care about his freakin past!! well..i dont. I just want him in every episode of Shugo Chara.


Why can't he be real? Don't ask me that!!
Member
6832 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / in my dream world...
Offline
Posted 3/7/08
i think he's cool b/c he is so mysterious and calm.you never know his true feelings.he is so hot too.and he can trick amu.
Posted 3/8/08
Why is he soooooo cool? because he is
Why can't we resist? He really hot
What's his past? doesnt bother me


Why can't he be real?
Member
24845 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / USA
Offline
Posted 3/12/08
he is hooot!!!!!! i would want to take him away! love at first sight!! LOL
Member
24845 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / USA
Offline
Posted 3/12/08

chibikaede12 wrote:

OMG!
Ok ok ok *need to calm* xD

Why is he soooooo cool? Cause he born like that xD
Why can't we resist? Cause he's HOT
Why can't he be real? TT-TT

What's his past? Nice question~ xD
Maybe he had a lonely chilhood o.o
dunno~ and why does he know Tadase xD and the first King O.O




he knows Tadase from when he was a child when Utau and Tadase would fight over for who would have Ikuto :o
i saw this on a website in forums and someone summarized the japanese manga
Member
14229 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / at a certain spec...
Offline
Posted 3/18/08
BECAUSE HE IS SO COOL AND HANDSOME!! I ALSO LIKE HIS ATTITUDE!!!HE IS SO HOT!!I
AND I LIKE HIM MORE BECAUSE I NEVER THOUGHT HE CAN PLAY A VIOLIN IT MAKES HIM ROMANTIC!!

IF ONLY IKUTO IS REAL I CAN FALL IN LOVE WITH HIM!!!>.<
Posted 4/5/08
becasue hes amazing and hes soooo cool! also he is HOTT!
Member
1648 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Kweenziee bby!
Offline
Posted 4/8/08
hahas i agree with angel147 xD

Why is he soooooo cool? 2 words: myterious-HOT
Why can't we resist? Because he is sooo cool (^)
What's his past? Good question!! We'll probably find it out in the future...


Why can't he be real? Bcause he's just too good to b true...
Posted 4/18/08 , edited 4/18/08
Why is he soooooo cool? becuz all his family is cool like utau but just not cool about the ikuto part!
Why can't we resist? HES TOO HOT!!
What's his past?we will find out that stuff later but i think he has been serving the easter since he was little and now want to find the embryo to be free thats y he has a cat i guess


Why can't he be real? hes too hot to be real



First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
You must be logged in to post.