First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
Post Reply SIGN UP: helper ♥
61576 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / in my room HUGGIN...
Offline
Posted 2/24/09
1. Your Name:kiarra
2. Age:14
3. Why do u want to be helper?:becuse i think that it would be fun to be a helper and i love to help >.<
4. Will u be active in this group?:yes
5. What Program do u use?:gimp photofilter
6. exanple u hav:

Creator
1615 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / i now live in the...
Offline
Posted 2/24/09

XkiarraX wrote:

1. Your Name:kiarra
2. Age:14
3. Why do u want to be helper?:becuse i think that it would be fun to be a helper and i love to help >.<
4. Will u be active in this group?:yes
5. What Program do u use?:gimp photofilter
6. exanple u hav:



SURE!! wahh your avis are awesome! REMEMBER:Invite ur buddies ^_^
61576 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / in my room HUGGIN...
Offline
Posted 2/25/09

Applez96 wrote:


XkiarraX wrote:

1. Your Name:kiarra
2. Age:14
3. Why do u want to be helper?:becuse i think that it would be fun to be a helper and i love to help >.<
4. Will u be active in this group?:yes
5. What Program do u use?:gimp photofilter
6. exanple u hav:



SURE!! wahh your avis are awesome! REMEMBER:Invite ur buddies ^_^


hehehe thanx X3
Posted 3/18/09
1.Name: Kei-chii
2.Age: 13
3.Why do u want to be helper?: i'd love to help your group.. ^^
4.Will u be active in this group? yes.. ^^ =D
5.What Program do u use? photoshop cs3 and cs4
6.Exanple u hav:

24315 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / pls don't stalk m...
Offline
Posted 3/21/09

singing_mode wrote:

1.Name: Kei-chii
2.Age: 13
3.Why do u want to be helper?: i'd love to help your group.. ^^
4.Will u be active in this group? yes.. ^^ =D
5.What Program do u use? photoshop cs3 and cs4
6.Exanple u hav:



we'd love to have u as a helper
if u wanna be a mod u have to participate in contests
g'luck! ♥
Posted 3/21/09

ix3miyuki wrote:


singing_mode wrote:

1.Name: Kei-chii
2.Age: 13
3.Why do u want to be helper?: i'd love to help your group.. ^^
4.Will u be active in this group? yes.. ^^ =D
5.What Program do u use? photoshop cs3 and cs4
6.Exanple u hav:



we'd love to have u as a helper
if u wanna be a mod u have to participate in contests
g'luck! ♥


hai.. wakarimashta desu.. ^^

Posted 4/10/09
1. Your Name: Celine
2. Age: 15
3. Why do u want to be helper?: too help you guys if you need help with any icons
4. Will u be active in this group?: only on Friday and Saturday
5. What Program do u use?: picnik
6. exanple u hav:
24315 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / pls don't stalk m...
Offline
Posted 4/11/09

Dark_Rabbit_Girl wrote:

1. Your Name: Celine
2. Age: 15
3. Why do u want to be helper?: too help you guys if you need help with any icons
4. Will u be active in this group?: only on Friday and Saturday
5. What Program do u use?: picnik
6. exanple u hav:


do u have any more examples?
Posted 4/11/09

ix3miyuki wrote:


Dark_Rabbit_Girl wrote:

1. Your Name: Celine
2. Age: 15
3. Why do u want to be helper?: too help you guys if you need help with any icons
4. Will u be active in this group?: only on Friday and Saturday
5. What Program do u use?: picnik
6. exanple u hav:


do u have any more examples?


yup. here you go:
24315 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / pls don't stalk m...
Offline
Posted 4/12/09

Dark_Rabbit_Girl wrote:


ix3miyuki wrote:


Dark_Rabbit_Girl wrote:

1. Your Name: Celine
2. Age: 15
3. Why do u want to be helper?: too help you guys if you need help with any icons
4. Will u be active in this group?: only on Friday and Saturday
5. What Program do u use?: picnik
6. exanple u hav:


do u have any more examples?


yup. here you go:



hmm. .wat program do u use?
Posted 4/12/09

ix3miyuki wrote:


Dark_Rabbit_Girl wrote:


ix3miyuki wrote:


Dark_Rabbit_Girl wrote:

1. Your Name: Celine
2. Age: 15
3. Why do u want to be helper?: too help you guys if you need help with any icons
4. Will u be active in this group?: only on Friday and Saturday
5. What Program do u use?: picnik
6. exanple u hav:


do u have any more examples?


yup. here you go:



hmm. .wat program do u use?


picnik and photobucket. ill get the photoshop cs3 next week so i could do the scanlines next week. ok.
24315 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / pls don't stalk m...
Offline
Posted 4/12/09


picnik and photobucket. ill get the photoshop cs3 next week so i could do the scanlines next week. ok.

cool okei =] btw try adding some brushes on the pics to make it look nicer
Posted 4/12/09

ix3miyuki wrote:



picnik and photobucket. ill get the photoshop cs3 next week so i could do the scanlines next week. ok.


cool okei =] btw try adding some brushes on the pics to make it look nicer :D

can i do it next week. like on May or something.
24315 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / pls don't stalk m...
Offline
Posted 4/13/09

Dark_Rabbit_Girl wrote:


ix3miyuki wrote:



picnik and photobucket. ill get the photoshop cs3 next week so i could do the scanlines next week. ok.


cool okei =] btw try adding some brushes on the pics to make it look nicer :D


can i do it next week. like on May or something.


yea shure ^ ^ when u do show me more examples ne?
Posted 5/11/09 , edited 5/11/09
Your name: Celine
How active will you be: Only on Saturday
What programs you use: picnik, lunapic, photobucket, photofiltre, photoscape, (coming soon is) photoshop cs3 and cs4
Examples youu have: (click the spoiler)





First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.