Created by iHan121
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  Next  Last
Post Reply After L was killed by Light, what was your reaction?
18461 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / F / In the symphony p...
Offline
Posted 6/6/09
I knew L was gunna die. I liked L but he got on my nerves bc he kept interfern wit Lights plans and that ticked me off!!!! but L was a genious, i gotta put that to him. but i gues he just wasnt smart enough to see that was gunna die so soon. ^.^
Posted 6/11/09
When L died i was crying Stupid Light Yagami
72767 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M / Where ever Sasuke...
Offline
Posted 6/21/09 , edited 6/21/09
I was on kira-kun's side so i guess that pretty much shows my stance on this question Love Kira-kun ....then Near came along
Member
784 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / under my heaps of...
Offline
Posted 6/24/09
I like, cried so hard when L died. Which is funny, because I like Light much, much better than him. And I felt kind of disappointed, I guess, since I was kind of hoping that the battle between him and Light would last until the end of the series.
803 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Here
Offline
Posted 6/26/09
They had that scene with L and Light in the rain. I knoew something was gonna happen soon. I thought it was sad, but it never really hit me like most of these other people.
204 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / F / California
Offline
Posted 6/29/09 , edited 6/29/09
It didn't really hit me either, I was really sad, but I kind of expected it , I saw it coming. But I still miss him.
2959 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / places :3
Offline
Posted 7/1/09
i started to hate light !!!!!!!
Member
3692 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M
Offline
Posted 7/6/09 , edited 7/6/09
lol...i think im the only person who thinks this in the whole world...but i was like: YES YES FINALLY!!! create the new world kira! yea...im a big kira supporter lol

but yea, i also agree with everyone else that the series kinda went downhill after L died. i mean...L and kira "fighting" is what made it interesting. Near and Mello were kinda stupid
819 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Ontario Canada
Offline
Posted 7/6/09
Light should rot in hell cuz L considered you his first real friend and trusted you aggainst his better judgment. Light just smiled maliciously at his death, how cruel so from then on I was like he's killing good guys now with no remorse. he has to die or else he'll become more corrupt so I was hoping for someone to catch him.
Member
3736 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / Philippines
Offline
Posted 7/11/09
I started to think that Light played dirty. I mean, without those supernatural Shinigami's, he can't defeat L! It was really sad, L's life was originally lonely and after some successful moments, he just... died D:
632 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Under your bed
Offline
Posted 7/19/09 , edited 7/19/09
cried, screamed and then went on a rampage and destryoed the world.......in my dreams.
IT WAS SOOO SAD!!! I CAN'T BELEIVE HE DIED!!! T______T
Light makes me laugh at times when he's scheming or something, but i also hate his guts...probably more than me liking them.... YEW BASTARD!!!!!! LOL
Member
70 cr points
Send Message: Send PM GB Post
43 / M / AUSTRALIA
Offline
Posted 7/20/09
Sadly unprintable
3576 cr points
Send Message: Send PM GB Post
74 / namimori
Offline
Posted 7/21/09
without those shinigami's, L would pawn light's ass, anytime!
13125 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Anaheim, CA
Offline
Posted 7/22/09
"about freakin time..GO LIGHT!" bahahaha
Member
9896 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / F / Planet Mato
Offline
Posted 7/24/09
Didn't really have a reaction, but it sucks without L :/
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  Next  Last
You must be logged in to post.