Created by iHan121
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  Next  Last
Post Reply After L was killed by Light, what was your reaction?
Member
450 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / Hell
Offline
Posted 7/25/09 , edited 7/25/09
umm it was kinda stupid,L at death note i liked the most...but that nothing special,just DN without L is not DN
426 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / U.S
Offline
Posted 7/25/09
umm Light didnt kill him.the shikigami, Ren, did to proctect Aname
Member
166 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 7/30/09
wahhhhhhhhhhhhh!!!!wahhhhhhhhhhh!!!wah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Posted 8/13/09
I started tearing up ..
Then I got madd ..
and whispered,
"Fuck you Light" ¬¬'
LOOOL ♥
Posted 8/18/09
5493 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / in yuri hell
Offline
Posted 8/18/09
it was sad,,,but kira is my fav so somehow i was also happy??
Member
11567 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Anime world...
Offline
Posted 8/18/09
I was like, OMG, Is L really dying on me?! Are they f**king kidding me?! Is this for bloody real?!
I thought he would get up but he really DIED!
I knew he died when I saw evil Light smirking tat way.

I actually got up and shouted at the screen, demanding for L to get up!

*sigh* I wondered now, who is goin to defeat & fight wit Kira?

Then, came Near, and I love the mental battle that is goin on.
Member
3736 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / Philippines
Offline
Posted 8/29/09
I was like, "it was unfair, for Light has shinigamis siding with him. He has power."
174 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / F / on earth
Offline
Posted 9/7/09
i clearly almost punched my brother
L was my favourite character- he and his weird ways...
...but then near came and he was so cute i kept on reading
1144 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / behind you
Offline
Posted 9/18/09
i broke my fist against the wall because I was so shocked. I was like oh shit, did this just happen?
Member
11381 cr points
Send Message: Send PM GB Post
17 / F / prisoner in Deadm...
Offline
Posted 9/21/09
I cried.... T^T L don't die!! I luv you!
Member
2245 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / Philippines
Offline
Posted 10/2/09
i was so disappointed. my heart was aching so badly i wanted to cry. i mean, he already knew who kira was he just couldnt capture him because of the lack of evidence. damn rem. everytime i think of L's death i was like' damn you rem. why do you have to like that stupid misa? she's not even worth killing for, especially L's. urgh!'
1418 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / NO
Offline
Posted 10/2/09
Because this shit happened, I quit watching Deathnote for a long time. I also hated Light now.
964 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / USA
Offline
Posted 10/3/09
idk he died just like the other 1000 anime characters who die for the story plot, why would i care he is fictional
Member
14978 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F
Offline
Posted 10/3/09

xxluvsdaichixx wrote:

It didn't really hit me either, I was really sad, but I kind of expected it , I saw it coming. But I still miss him.


Me too. I was about to cry but then, L would die: sooner or later. He was a great character.
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  Next  Last
You must be logged in to post.