First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
Most fearsome opponent to fight
27 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / ThE CitY of [email protected]
Offline
Posted 12/15/08
i know damn lelouch, u know sharingan users are pretty scary
i mean, that thing of being stabbed for 72 hours in your mind, but really a second in the real world
it kinda scares the sh*t out of me
27 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / ThE CitY of [email protected]
Offline
Posted 12/15/08
but i wanna know who is saber
Posted 12/15/08
Crazy Shion xD

You people wouldn't stand a chance.
818 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F
Offline
Posted 12/15/08
SOMEONE TELL ME!!!
why is everybody hating on nagato from melancholy of haruhi suzimiya???
plz tell what she did.. i watched half of the series i didnt see her do nothing wrong ...yet
275 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / between heaven an...
Offline
Posted 12/15/08
KIRA
1476 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M
Offline
Posted 12/15/08
i dont hate nagato

i <3 nagato

also saber is shirou's servant in fatestaynight

unless its in the ubw route

he loses her to caster but then rin forms a contract with her to save shirou's ass when he was getting lolraped by his future self
Posted 12/15/08
Saber
655 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M
Offline
Posted 12/15/08

karnkuret wrote:

i wanna know who is saber???
and i think maybe uhmm lelouch, or maybe lucy she s scary


Saber shes from Fate/Stay night main character,
I choose goku cuz u can be smart and outsmart him hell just blast u to dust, u can be a shinigami and take his life hell just come bac and blast u to dust, u can be stronger and kill him hell just come bac AND BLAST U TO DUST
Posted 12/15/08

Shohee wrote:

Lucy from Elfen Lied gah...


lol agree she is scary
1386 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M
Offline
Posted 12/15/08
In the haruhi doujin game it's gotta be tsuruya xD
931 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Midgard(Davao City)
Offline
Posted 12/15/08
probably Toa from One Outs!
151 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Hell
Offline
Posted 12/15/08
Luffy from one piece cuz he will never go down and since nobody can die he will just beat the crap outta me for all eternity
11243 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / BC, Canada =P
Offline
Posted 12/15/08


Kenshiro - you do NOT want to fuck with this guy, or else your head will explode



Ideon - looks like a gaint GM, but its considered the GOD of all robots. Contains the power to destroy the universe and reshape the universe ...



Tengen Toppa Gurren Lagann - your the ant, and its the elephant
1411 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M
Offline
Posted 12/15/08

duhitspatrick wrote:

Luffy from one piece cuz he will never go down and since nobody can die he will just beat the crap outta me for all eternity


you mean the artist's style of not killing off characters? well i think people DO die in the story, just not shown in the manga (pg audience)
20321 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Las Vegas, NV
Offline
Posted 12/15/08
in lelouch's book i'm probably like clovis. easy to kill, no second thoughts. haha
so i'd say lelouch.
THEN shion. talk about no mercy?
First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
You must be logged in to post.