First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
it has 25!!!!
Posted 12/22/08
why only 25 eps??!! the manga is so long so why would it be 25 only... it must have another season...
Member
473 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / crazyland
Offline
Posted 12/23/08
i don't think thats gonna fit 133 chapters but its ok. .hope theres a season two! . .
Posted 12/23/08
YES 23 episodes NOT 13!!!!!!!
Posted 12/23/08
i mean 25..!!
LoL
Posted 12/27/08
Yay more episodes! i freaked out when i heard there was just 13
Member
2152 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / West Block
Offline
Posted 12/27/08
YAY!!!!! I just saw that and was like yes!! finally i get to watch it in color!! I mean, i've read all the manga but it is so awesome that already 25 episodes are out!!
Member
79327 cr points
Send Message: Send PM GB Post
37 / M / USA
Offline
Posted 12/27/08
25 doesn't seem like enough...
Member
4898 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / SG
Offline
Posted 1/1/09

Subang5 wrote:

really? i never knew dat. i cant wait for the tawainese version of skip beat tho, SO EXCITING!!!


Really? :O
507 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24
Offline
Posted 1/2/09

loveanimeever wrote:


Subang5 wrote:

really? i never knew dat. i cant wait for the tawainese version of skip beat tho, SO EXCITING!!!


Really? :O


Yup Yup, they started to film it already. hey, do u watch Pi Li MIT? i luv dat drama n especially GuiLun, they're sooo cute 2gether!!! <3
359 cr points
Send Message: Send PM GB Post
36 / F
Offline
Posted 1/2/09
It is possible it will have more seasons since there is a manga about SkipBeat and it is currently ongoing. So in the manga there is 133 chapters and it is still ongoing as I said before.
Member
4898 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / SG
Offline
Posted 1/2/09

Subang5 wrote:


loveanimeever wrote:


Subang5 wrote:

really? i never knew dat. i cant wait for the tawainese version of skip beat tho, SO EXCITING!!!


Really? :O


Yup Yup, they started to film it already. hey, do u watch Pi Li MIT? i luv dat drama n especially GuiLun, they're sooo cute 2gether!!! <3


Yup! I already watched until ep 9!
Member
2078 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / On Your Mind
Offline
Posted 1/2/09
there better be a season 2 >: D
Member
1604 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / iN tHaT tInY bLuE...
Offline
Posted 1/2/09
if the the first season does really well and is really popular there will definately be a 2nd season because the manga is sooo long and ssince were almost half way through the first season and they're no where close to the were the manga is(the anime is going pretty slow), we might have a 2nd season

Of course it all depends on the popularity of skip beat and the sales of the dvd
Member
100 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 1/5/09
i hope it has more seasons and doesn't end up like fruits basket!!
Member
6464 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / hell! >:D
Offline
Posted 1/7/09 , edited 1/7/09

rebelady316 wrote:

it has 25 episodes!!! see for yourself!!


http://en.wikipedia.org/wiki/Skip_Beat!#Anime


i checked the url that u gave us it but they said its has 13(ongoing) they didnt say how many eps :S u told the pple wrong info
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.