First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
Best Rater of All time
2815 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 12/19/08

inluvwitdestiny wrote:

I can't believe Hana Kimi is number 5. I'm surprised it's even on the list. I agree with the rest though, FTYL and Prince to Frog are two of the best dramas I've ever seen, my favorites! And Magicians of Love was great too.


i'm guess that Taiwanese like comedy for Hana Kimi LOL
Posted 12/19/08
---♥♥♥---

Well, I'm not surprised that FTLY and Prince who turn into Frogwere at the top spot.. The two best taiwanese dramas today.. I also love them especially the top 2..:)

---♥♥♥---
Posted 12/19/08

inluvwitdestiny wrote:

I can't believe Hana Kimi is number 5. I'm surprised it's even on the list. I agree with the rest though, FTYL and Prince to Frog are two of the best dramas I've ever seen, my favorites! And Magicians of Love was great too.


i agree!!


haha ..

HANA KIMI?! woah!!
Posted 12/19/08

quiet_pple wrote:


inluvwitdestiny wrote:

I can't believe Hana Kimi is number 5. I'm surprised it's even on the list. I agree with the rest though, FTYL and Prince to Frog are two of the best dramas I've ever seen, my favorites! And Magicians of Love was great too.


i'm guess that Taiwanese like comedy for Hana Kimi LOL


i think so!

i like the scene without Ella Chen!
718 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / makati, philippines
Offline
Posted 12/19/08
i think 14 sai no haha!! and 1 litre of tears!
4038 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / F / lalaland
Offline
Posted 12/19/08
what about HOt Shot?
2815 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 12/19/08

mylove143 wrote:


quiet_pple wrote:


inluvwitdestiny wrote:

I can't believe Hana Kimi is number 5. I'm surprised it's even on the list. I agree with the rest though, FTYL and Prince to Frog are two of the best dramas I've ever seen, my favorites! And Magicians of Love was great too.


i'm guess that Taiwanese like comedy for Hana Kimi LOL


i think so!

i like the scene without Ella Chen!


I don't like Wu Chun's acting

i only like Jiro's parts in it. LOL and the way he spell gay is so funny
2001 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / Balayan, Batangas...
Offline
Posted 12/19/08

1AnimeFreak wrote:

what about HOt Shot?


Hot Shot's average rate is 2.47......
2001 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / Balayan, Batangas...
Offline
Posted 12/19/08

spicychic wrote:


crisrich_yee wrote:

This is the top 10 Rated Taiwanese Dramas:

1. Fated To Love You 8.13
2. Prince Turns To Frog 8.05
3. The Magicians Of Love 6.74
4. Meteor Garden 6.43
5. Hana-Kimi 5.99
6. My Lucky Star 5.84
7. It Started With A Kiss 5.77
8. Smiling Pasta 5.67
9. At The Dolphin Bay 5.11
10. Corner With Love 5.06

I think it's the average rate because FTLY had a segment rate of 13. something......

Ming Dao and Qiao En really invaded Taiwanese viewers!


are you sure..
from where did u get the information
hehe just curious


Research! Hahaha.... But I'm sure of the number 1 and 2..... It's mentioned in wikipedia and dramawiki .... I'm kinda surprise in Magicians of Love though.... I thought Meteor Garden was next followed by ISWAK...
2460 cr points
Send Message: Send PM GB Post
somewhere on earth
Offline
Posted 12/19/08

faeriedustgrl wrote:

uh huh...none of these are my top dramas -_-


me too, sadly
4720 cr points
Send Message: Send PM GB Post
65 / F / back in kame's arms
Offline
Posted 12/19/08
do you guys recommend magicians of love ?
299 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Somewhere?
Offline
Posted 12/19/08
Hana-Kimi should get a better rating then 5!
It's so good it's like a 9.5 to me
Posted 12/20/08

quiet_pple wrote:


mylove143 wrote:


quiet_pple wrote:


inluvwitdestiny wrote:

I can't believe Hana Kimi is number 5. I'm surprised it's even on the list. I agree with the rest though, FTYL and Prince to Frog are two of the best dramas I've ever seen, my favorites! And Magicians of Love was great too.


i'm guess that Taiwanese like comedy for Hana Kimi LOL


i think so!

i like the scene without Ella Chen!


I don't like Wu Chun's acting

i only like Jiro's parts in it. LOL and the way he spell gay is so funny


yeah...

spelling portion is so hilarious!!

4038 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / F / lalaland
Offline
Posted 12/20/08

crisrich_yee wrote:


1AnimeFreak wrote:

what about HOt Shot?


Hot Shot's average rate is 2.47......


omg forgett i said that then, i thought the drama was really good seeing as it is a hit on cr...
684 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Canada
Offline
Posted 12/20/08
Ah... ok... guess no one can predict which drama appeals more to people. "To each his own"... really!
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.