Initial D techniques
24021 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Puerto Rico
Offline
Posted 12/16/08 , edited 12/16/08
Have you ever crashed your car trying to copy the driving techniques they show on Initial D?
What techniques have you tried?


Posted 12/16/08
1.i don't have a car

2. played it at the arcade, i can't even drift! because i was automatic

3.you are just wasting money if you drift without money e.g tires,suspension system etc.
64 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / California
Offline
Posted 12/16/08
1. Don't have a car.
2. Doing some of the techniques displayed in Initial D might literally wreck your car, or just be money-consuming.

It's awesome if you can drift, but the tires wear out quickly. And I doubt anyone here puts their tires into the corner rink during a turn.
9024 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / tabi tabi
Offline
Posted 12/16/08
i tried drifting this truck

the drifting worked like magic,as if the car itself is alive LOL
Posted 12/16/08
dunno how to drive even a bicycle =__=
4311 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / F / Canada
Offline
Posted 12/16/08
GUMTAPE DEATH MATCH!!! lol ~j/k

has anyone ever tried not tipping the water in a cup like they do in the anime? it's so hard. i can't do it.
Posted 12/16/08 , edited 12/16/08
I've done a la couplet in a parking lot, but nothing serious and it is expensive tires cost so much.
i was doing hand brake and power over, and it was not controlled at all, but it was fun.
also like to do donuts in fields in trucks,
Posted 12/16/08

ELDRAGON wrote:

Have you ever crashed your car trying to copy the driving techniques they show on Initial D?
What techniques have you tried?




Oh how I adore lists!

1.This shouldnt even be here. This has absolutely NOTHING to do with anime.
2. WTF? I dont own a car
3. I bet you wasted all your life savings on this shit
4. Reported~

Boy that was fun (yeah Im in a horrible mood)
2139 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / a place u dont exist
Offline
Posted 12/16/08

serpentura wrote:

i tried drifting this truck

the drifting worked like magic,as if the car itself is alive LOL


haha..tats funny! XD
optimus prime!
64 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / California
Offline
Posted 12/16/08
And while drifting and doing donuts, it transforms.
37808 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / in my cave
Offline
Posted 12/16/08
i'm sure you must have seen something like this before watching Initial D...



Why risking our life for this?
64 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / California
Offline
Posted 12/16/08

holy_may wrote:

i'm sure you must have seen something like this before watching Initial D...



Why risking our life for this?


We shouldn't. Unless it's just drifting or doing donuts near a local track. =P

24021 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Puerto Rico
Offline
Posted 12/17/08 , edited 12/17/08

xdarkangel2389x wrote:


ELDRAGON wrote:

Have you ever crashed your car trying to copy the driving techniques they show on Initial D?
What techniques have you tried?




Oh how I adore lists!

1.This shouldnt even be here. This has absolutely NOTHING
to do with anime.
2. WTF? I dont own a car
3. I bet you wasted all your life savings on this shit
4. Reported~

Boy that was fun (yeah Im in a horrible mood)


Actually, Initial D is an anime AND a manga. Try Google or Wikipedia sometime.
You must be logged in to post.