First  Prev  1  2  3  Next  Last
LOPSIDED BOOBIES?Oh my!
Posted 12/18/08
lol jesus.
hahaha
32237 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / F / Denver
Offline
Posted 12/18/08

imanmoh wrote:

omg i just found this video
wtf
http://www.flicklife.com/b110fc67503ba813f7f0/Biggest_Boobs_in_The_World.html


And sometimes I question why I come here. You have reaffirmed my CR faith.
6142 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Florida, USA
Offline
Posted 12/18/08
hand size preferred, not too small, not too big
19863 cr points
Send Message: Send PM GB Post
69 / M / Limbo
Offline
Posted 12/18/08
If I ever come across a chick with one big tittie and one little tittie, I'm gonna call that bitch "Biggie Smalls"
1066 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Why yah needa know?
Offline
Posted 12/18/08
uhhm...okay....eww?
6811 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Planet Earth
Offline
Posted 12/18/08
lopsided boobs come from not wearing a bra for a LONG time and letting them grow without any support. My friend once did that and one was a B cup and the other was A cup....very hard to get bras. -____-
137 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / my realm
Offline
Posted 12/18/08 , edited 12/18/08
What an interesting topic for conversation...

But to be honest, I think he may just be messing with you
Posted 12/18/08
hes prob joking around~ lol
4554 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Lakewood, Califor...
Offline
Posted 12/18/08
I am pretty sure he is messing with you
or he just knows interesting people.
4827 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Calibaby.........
Offline
Posted 12/18/08 , edited 12/18/08
I don't like jiggly boobies but not flat.
1818 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / California
Offline
Posted 12/18/08
even better. the Amazons of the old days would chop off their right breast, to better shoot a bow. Yea, talk about lopsided.
3650 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / My house
Offline
Posted 12/18/08
._.
obviously joking around lol
1818 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / California
Offline
Posted 12/18/08
no, seriously............look it up
1818 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / California
Offline
Posted 12/18/08

DreadDenimPirate wrote:

One's an inney and one's an OUTEY!!


haha, Family Guy eh? very nice, nicely used. and just as wierd...
570 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / LilLaowow's bed
Offline
Posted 12/18/08

RaikuRoak wrote:

Small is the best. Big one = Saggy


really O.o how come?? ...but isnt big one are better..well guys like big one i think -.-''
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.