First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
Do you live in a house?
Posted 12/19/08
For the win
13804 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Japan/Korea..*sig...
Offline
Posted 12/19/08
yUP.
23559 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M / Germany
Offline
Posted 12/19/08
yup
32237 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / F / Denver
Offline
Posted 12/19/08
No it's an apartment.
21531 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 12/19/08
yes,,,,
Posted 12/19/08
Yes, I do*
2892 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Philippines
Offline
Posted 12/19/08
yes, i live in a house with my family^^ what box ?? hehe that's kinda weird if you live in a box it's like a kitten
Posted 12/19/08
Yeah
Posted 12/19/08
I sure do... at least... I think I do.
2816 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / StUpiiD wEaTheR >...
Offline
Posted 12/19/08
yep
Posted 12/19/08
Yeah.
Posted 12/19/08
In apartament, ^^
Posted 12/19/08
Yeah
2520 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Alabama
Offline
Posted 12/19/08
Psh, I live a box behind Wal-Mart!
lol, Nah, actually I do live in a house.
Posted 12/19/08
Yes, I live in a house...
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
You must be logged in to post.