First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
most weird anime character name ??
3365 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / U dnt Need to Kno...
Offline
Posted 12/30/08

chibi_haruhi wrote:

lelouch.... pretty weird!!


yup thats right!
1301 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / somewhere out there
Offline
Posted 12/30/08
C.C & V.V
78 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Secret:)
Offline
Posted 12/30/08 , edited 12/30/08
uhhm.. Nissan Toyota! :))=)) haha. from Nodami Contabile: Paris-Hen.
It was a name that the main character was disguised. I don't know if this counts though
Posted 12/30/08

shugopanda wrote:

Hmmm, don't know, maybe...Bobobo


That's what I was gonna say. Possibly the weirdest character altogether, haha.

4517 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / ...
Offline
Posted 12/30/08

bubblegum-samurai wrote:

Sasuke.




honestly(dun hate me sasuke lovers)susuke sounds like sasugay to me

177 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Bronx, New York
Offline
Posted 12/30/08
Naruto
345 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Singapore
Offline
Posted 12/30/08

AkariToroko wrote:


bubblegum-samurai wrote:

Sasuke.




honestly(dun hate me sasuke lovers)susuke sounds like sasugay to me



Lol <3 1st time I saw the name I saw like, how do you say that name?
Sa-su-what?
Then my friends say "k ( but I heard gay )", I was like "wth? gay?"
4517 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / ...
Offline
Posted 12/30/08

Anokimi wrote:


AkariToroko wrote:


bubblegum-samurai wrote:

Sasuke.




honestly(dun hate me sasuke lovers)susuke sounds like sasugay to me



Lol <3 1st time I saw the name I saw like, how do you say that name?
Sa-su-what?
Then my friends say "k ( but I heard gay )", I was like "wth? gay?"





lol,maybe thats y i always hated him,but i really sounds like gay pity him to have a name like that
3096 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Ontario
Offline
Posted 12/30/08
Trace... for Ace in One Piece
Posted 12/30/08

shugopanda wrote:

Hmmm, don't know, maybe...Bobobo


Yes, i think thats the weirdest. Full name..;
BoBoBoBo-Bo-BoBoBo BoBoBoBo-Bo-BoBoBo
XD
1366 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M
Offline
Posted 12/30/08
Hmmm, don't know, maybe
29707 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Singaporeee
Offline
Posted 12/30/08

XLovelessAnimeGirlX wrote:


babydeariie wrote:

dont know th meaning of th jap name , so i cant say whether its really wierd.
Shoutaro seems wierd O.O , cos he himself said its a embarassing name


Ehehehehehe. Do you know what that means? XD


tell me tell me , whad does it means ?
1153 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / in my room
Offline
Posted 12/30/08
yeah i think that lelouch is a pretty weird name
Posted 12/30/08
hmmm... dunnoo..xD
all names are cool!!^^
176 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Hell!
Offline
Posted 12/30/08
I'd say "Death the Kid" is a pretty wierd name (lol).
Anyone else like Soul Eater??
First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
You must be logged in to post.