First  Prev  1  2  Next  Last
Post Reply ' the last kiss ' - 3rd installment to they kiss again and ISWAK
Moderator
31013 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / in donghae's arms
Offline
Posted 12/21/08
OMG. OMG. OMG,.
do you guys know that
there deciding to put
a third sequel to they kiss again
and ISWAK??

and it will be called..
*drumroll*


THE LAST KISS.

OMG.
im sooo happy.
are you?
haha.XD
all they need is ariel and joe's approval
yeeeey. :))


Creator
10284 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / chulie's place...**
Offline
Posted 12/21/08 , edited 12/21/08
HUWAW!!!!

is that official sis??? waaaaa!!!^+^
im so happy!!

ayt... speechless plahaha!!!^_^

JOE, ARIEL, i know you will accept that..! haha!!^_^
ahihi!!!^_^

this will be thare FOURTH collaboration!!
yeepeee..!!

more more collaboration ahihi!!^_^


thankxx very matzz sis grenae!!^_^ for sharing this wonderful news.. ahihi!!+&
xD
Moderator
3575 cr points
Send Message: Send PM GB Post
34 / F / philippines
Offline
Posted 12/22/08
i have read it too that they will have a sequel called
last kiss but i still doesn't know if its official
but i do hope that it will
Member
4388 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / philippines
Offline
Posted 12/22/08
yEah!i know..hahaha..
hOpefully they'll accept it..it makes me feel sO so excited for the 4th collaboration.
nYak!x))
Member
4564 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / somewhere over th...
Offline
Posted 1/6/09
weee..the best=]
Moderator
31013 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / in donghae's arms
Offline
Posted 1/9/09
YESSS! lets hope for the best! XD
Moderator
1090 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Philippines
Offline
Posted 1/13/09
[b]waaa!!!! i really really hop this pushes through!!!!!

I'm so excited just thinking about it!!!

ArJoe the best!!!!
Moderator
742 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / in front of the c...
Offline
Posted 2/15/09
its official:they are going to start filming in november!
Member
19031 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33 / F / Philippines
Offline
Posted 2/18/09
i hope so.. i really miss xiang qin and zhi shu...
Member
2865 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / in the beautiful...
Offline
Posted 2/26/09
waaaaaaaaaaaa!
is that for real??
haha!!
OMG!
im xooooooooooooppppppppppeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrr!!!

EXCITED!
Member
513 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / philippines
Offline
Posted 3/1/09
really!!.....omg...dat means its already der fourth collaboration nd one more collaboration dey r goin to marry!...hahahaha....remembered joe sed dat he'll marry ariel at der 5th collaboration!!.....omg...sooo excited!!>..
Member
1487 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 3/3/09

aakanksha wrote:

its official:they are going to start filming in november!




how did you know? ^^ weeeeeee im so excited ^^
Moderator
742 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / in front of the c...
Offline
Posted 3/7/09
when does the drama release?
Member
317 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F
Offline
Posted 3/8/09
YAYY!! im so incredibly happy
Member
36840 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / SUJU'S HEART
Offline
Posted 5/25/09 , edited 5/25/09
OMG!. really
i wish they approve. lol. i waited for that.
omg. can't wait
do you know when?
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.