Fast Paced online game
4018 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Over there ------->
Offline
Posted 12/21/08
Tell me some
Posted 12/21/08
define fast paced?

as in FPS?

then gunz and exteel(still waiting for this to be released but there was news that it will be released in PH)

in RPG

hmm. . .

dekaron i suppose. . .
32002 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / Japan
Offline
Posted 12/21/08
Dungeon and Fighter is a good example. But it's only available in Korea, Japan and China.
You either have Javascript turned off or an old version of Flash Player.

Get the latest Flash Player

Good old classic beat-em up MORPG.
With a hot PvP action too. Also one of the top online games in Korea.
1933 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / In your ports kil...
Offline
Posted 12/22/08
Armoured core 4 is the first game that springs to mind
1809 cr points
Send Message: Send PM GB Post
34
Offline
Posted 12/22/08 , edited 12/22/08

Iduno wrote:

Armoured core 4 is the first game that springs to mind



armored core 4 answer is about the fastest paced online game released recently imo.

if u play online u better be fast as hell if u wanna get any kills and not get pwned every round.
1933 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / In your ports kil...
Offline
Posted 12/22/08

Shabbernigdo wrote:


Iduno wrote:

Armoured core 4 is the first game that springs to mind



armored core 4 answer is about the fastest paced online game released recently imo.

if u play online u better be fast as hell if u wanna get any kills and not get pwned every round.


Hmm been planning on buying For Answer but I have a question.

Is every other room still a blade match? I prefer the guns but the community in 4 seemed to only ever want to get their blades out :(

1809 cr points
Send Message: Send PM GB Post
34
Offline
Posted 12/22/08

Iduno wrote:


Shabbernigdo wrote:


Iduno wrote:

Armoured core 4 is the first game that springs to mind



armored core 4 answer is about the fastest paced online game released recently imo.

if u play online u better be fast as hell if u wanna get any kills and not get pwned every round.


Hmm been planning on buying For Answer but I have a question.

Is every other room still a blade match? I prefer the guns but the community in 4 seemed to only ever want to get their blades out :(



yeah a lot of people still like to try and blade u to death but ive run accrost some really good players that prefer to run and gun then have blade duels.

personally i prefer to use a modified white glint model with the top line machine guns and the vertical launch rocket pods.

1933 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / In your ports kil...
Offline
Posted 12/22/08

Shabbernigdo wrote:


Iduno wrote:


Shabbernigdo wrote:


Iduno wrote:

Armoured core 4 is the first game that springs to mind



armored core 4 answer is about the fastest paced online game released recently imo.

if u play online u better be fast as hell if u wanna get any kills and not get pwned every round.


Hmm been planning on buying For Answer but I have a question.

Is every other room still a blade match? I prefer the guns but the community in 4 seemed to only ever want to get their blades out :(



yeah a lot of people still like to try and blade u to death but ive run accrost some really good players that prefer to run and gun then have blade duels.

personally i prefer to use a modified white glint model with the top line machine guns and the vertical launch rocket pods.



Ah thanks, might wait a while and get it preowned then since good players are more likely to stick around then the ones makeing blade only rooms hopefully
637 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Right here...
Offline
Posted 12/30/08
Yes, Armored Core for Answer is one of the fastest-paced action games I've played in a long time! But I am damn horrible at it >_< but it's still fun! I love giant robots, and the Armored Core series is one of my favorites!
1001 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / baguio city phili...
Offline
Posted 6/3/09
Dunno that
Posted 8/2/09
No personal threads allowed. Post in the Games Help thread instead please.
http://www.crunchyroll.com/forumtopic-2433/Game-Help-Cheats-Hints-Tips-etc.html

~locked
You must be logged in to post.