First  Prev  1  2  Next  Last
Winter Break 08
Posted 12/22/08

xO_Skittles_Ox wrote:


Your_Typical_Friend wrote:


xO_Skittles_Ox wrote:


Your_Typical_Friend wrote:



thats still boring. staying inside the house. don't you wanna go sledding or something. ice skating? making a snow man? or meating a person at night where its cold and start a little flame with you and that person. you're such a boring person


Pfftt ... It would help if I actually had snow ..

Start a flame? sounds whorish


no snow? how can you celebrate christmas without it? white christmas are the best.

you can start one as long as you mean it.


Nopers =/ ... No snow ... You should hook me up with some xD

Meh ... I'll pass on the romantic bullshitttt


HA....i'll mail a snowball. put it in a small cooler with ice and ship it to you.

who says it has to be romantic. i'll just get in and out like a spy.
102489 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / Paradise⌒☆
Offline
Posted 12/22/08

Your_Typical_Friend wrote:


xO_Skittles_Ox wrote:


Your_Typical_Friend wrote:


xO_Skittles_Ox wrote:


Your_Typical_Friend wrote:



thats still boring. staying inside the house. don't you wanna go sledding or something. ice skating? making a snow man? or meating a person at night where its cold and start a little flame with you and that person. you're such a boring person


Pfftt ... It would help if I actually had snow ..

Start a flame? sounds whorish


no snow? how can you celebrate christmas without it? white christmas are the best.

you can start one as long as you mean it.


Nopers =/ ... No snow ... You should hook me up with some xD

Meh ... I'll pass on the romantic bullshitttt


HA....i'll mail a snowball. put it in a small cooler with ice and ship it to you.

who says it has to be romantic. i'll just get in and out like a spy.


Tease .. Mother nature is an evil bitch =(

Whoa ... I won't even say what came to mind after reading that

Posted 12/22/08

xO_Skittles_Ox wrote:


Tease .. Mother nature is an evil bitch =(

Whoa ... I won't even say what came to mind after reading that



yeah she is. to much snow and shoveling, snow plowing is a bitch but the reawrd is a snow day. hellz yeah

hahahaha i bet you had a mini orgasm
Posted 12/22/08
mines last two weeks
and it is starting today ^^
so happy heheh actually it already been 2 days counting
the weekend
102489 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / Paradise⌒☆
Offline
Posted 12/22/08

Your_Typical_Friend wrote:


xO_Skittles_Ox wrote:


Tease .. Mother nature is an evil bitch =(

Whoa ... I won't even say what came to mind after reading that



yeah she is. to much snow and shoveling, snow plowing is a bitch but the reawrd is a snow day. hellz yeah

hahahaha i bet you had a mini orgasm


haha ... I want to have snowball fight

The hell? Pshh ... Keep dreaming xD
15439 cr points
Send Message: Send PM GB Post
71
Offline
Posted 12/23/08
pretty much most of december
oh yeah.


except this homework due on the first day. Argh.
32118 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / England
Offline
Posted 12/23/08
started december 19th ends dunno prob jan 5-6th? and then its straight into exams so my holiday experience will be revision and work and crap like that!
christmas is gonna rock though cant wait!!
merry christmas everyone!!
Posted 12/23/08

xO_Skittles_Ox wrote:


Your_Typical_Friend wrote:


xO_Skittles_Ox wrote:


Tease .. Mother nature is an evil bitch =(

Whoa ... I won't even say what came to mind after reading that



yeah she is. to much snow and shoveling, snow plowing is a bitch but the reawrd is a snow day. hellz yeah

hahahaha i bet you had a mini orgasm


haha ... I want to have snowball fight

The hell? Pshh ... Keep dreaming xD


snow ball fights hurt like a bitch if you play with my friend. they get ice chunks and cover it with snow.

no need for that.
290 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / United States Wis...
Offline
Posted 12/23/08
I got off today and have to go back Jan 5 (GOD IT FELT SO GOOD TO SAY I WAS NEVER COMING BACK TO SCHOOL TILL NEXT YEAR) anyway now that I got that out of my system... LOL pretty much I don't have much planned for the next 2 weeks but because of the coming on a new year I plan on kinda redoing myself kinda like my type of resolution to be more of whatever I wanna be CORNY I KNOW but I really cant wait cause I get to get a new hair style :)!!!! my hairs really long and I pretty much have never done anything with it.

~Jelly

MERRY CHRISTMAS TO ALL!!! :DD
676 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / soul society
Offline
Posted 12/23/08

blossom841 wrote:

I got off today and have to go back Jan 5 (GOD IT FELT SO GOOD TO SAY I WAS NEVER COMING BACK TO SCHOOL TILL NEXT YEAR) anyway now that I got that out of my system... LOL pretty much I don't have much planned for the next 2 weeks but because of the coming on a new year I plan on kinda redoing myself kinda like my type of resolution to be more of whatever I wanna be CORNY I KNOW but I really cant wait cause I get to get a new hair style :)!!!! my hairs really long and I pretty much have never done anything with it.

~Jelly

MERRY CHRISTMAS TO ALL!!! :DD


ha very funny avatar and merry christmas to everyone too
Posted 2/10/09 , edited 2/10/09
Winter vacation
http://www.crunchyroll.com/forumtopic-40441/Winter-Vacation.html

Duplicate. (not to mention that this certainly ain't for the ED section)
34529 cr points
Send Message: Send PM GB Post
36 / F / Undisclosed Location
Offline
Posted 2/10/09
Duplicate as reported.

Locked
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.