First  Prev  1  2  Next  Last
Shake Rattle and Roll 10(horror)
1049 cr points
Send Message: Send PM GB Post
35 / manila
Offline
Posted 12/22/08
i think ill watch tanging ina first before i consider watching other films...
4720 cr points
Send Message: Send PM GB Post
65 / F / back in kame's arms
Offline
Posted 12/22/08
no to horror film for me..............sorry.......... but i'm sure it is a nice movie
1098 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / manila
Offline
Posted 12/22/08

schmelly wrote:



Guys as CR are removing all our lovely Asian horror movies I thought it was my duty as a massive Asian horror movie fan to show you guys this place..http://www.asian-horror-movies.com

They have New movies added every day and have many more asian horror movies than cr
.
NO SIGN UP NEEDED AND 100 % FREE

http://www.asian-horror-movies.com



THE ONLY HANG OUT FOR TRUE ASIAN HORROR FANS!!!!!



really???that is so cool!!!!!!!!!!
Posted 12/22/08

sephyruz wrote:

LMAO! They should just stop making this movie! The previous ones were so horrible! HAHAHAHA!


indeed!..lol
Posted 12/23/08

ChelseaKaye wrote:


mylove143 wrote:


ChelseaKaye wrote:

eughhhh nina jose,
she cnt act!

srry to fans..
but SHE RELI CNT


second demotion,

She ruined the part of Anikka in My Girl filipino version


I know thats how i found
out how she "acted".
i cnt belive they casted her,
& yeh she did ruin it


and i heard she will be having a new drama!

530 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Forks, it rains
Offline
Posted 12/23/08

mylove143 wrote:


ChelseaKaye wrote:


mylove143 wrote:


ChelseaKaye wrote:

eughhhh nina jose,
she cnt act!

srry to fans..
but SHE RELI CNT


second demotion,

She ruined the part of Anikka in My Girl filipino version


I know thats how i found
out how she "acted".
i cnt belive they casted her,
& yeh she did ruin it


and i heard she will be having a new drama!



OMG! can't they see how bad her acting is?
128 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 12/23/08
maganda na sana kaso andian c marian!!! ayoko kay marian!!!!!!
Posted 12/23/08

ChelseaKaye wrote:


mylove143 wrote:


ChelseaKaye wrote:


mylove143 wrote:


ChelseaKaye wrote:

eughhhh nina jose,
she cnt act!

srry to fans..
but SHE RELI CNT


second demotion,

She ruined the part of Anikka in My Girl filipino version


I know thats how i found
out how she "acted".
i cnt belive they casted her,
& yeh she did ruin it


and i heard she will be having a new drama!



OMG! can't they see how bad her acting is?



Yes! and when it comes to the crying scene!

OMG! her tears is so FAKE!
3398 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F
Offline
Posted 12/23/08

mylove143 wrote:


ChelseaKaye wrote:


mylove143 wrote:


ChelseaKaye wrote:


mylove143 wrote:


ChelseaKaye wrote:

eughhhh nina jose,
she cnt act!

srry to fans..
but SHE RELI CNT


second demotion,

She ruined the part of Anikka in My Girl filipino version


I know thats how i found
out how she "acted".
i cnt belive they casted her,
& yeh she did ruin it


and i heard she will be having a new drama!



OMG! can't they see how bad her acting is?



Yes! and when it comes to the crying scene!

OMG! her tears is so FAKE!



Wat do u mean her tears r fake usually i c no tears!!! she cant act NEVER!!!
Shake Rattle and Roll 10 huh! wow that was fast sometimes some of teh epi r stupid tho but still cant wait 4 it tho
Posted 12/23/08

mikaan21 wrote:


mylove143 wrote:


ChelseaKaye wrote:


mylove143 wrote:


ChelseaKaye wrote:


mylove143 wrote:


ChelseaKaye wrote:

eughhhh nina jose,
she cnt act!

srry to fans..
but SHE RELI CNT


second demotion,

She ruined the part of Anikka in My Girl filipino version


I know thats how i found
out how she "acted".
i cnt belive they casted her,
& yeh she did ruin it


and i heard she will be having a new drama!



OMG! can't they see how bad her acting is?



Yes! and when it comes to the crying scene!

OMG! her tears is so FAKE!



Wat do u mean her tears r fake usually i c no tears!!! she cant act NEVER!!!
Shake Rattle and Roll 10 huh! wow that was fast sometimes some of teh epi r stupid tho but still cant wait 4 it tho


haha! ur quite mean! haha.

no tears in crying scene!

6410 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / cow to the town
Offline
Posted 12/23/08
oh i hate that movie....
3398 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F
Offline
Posted 12/23/08

mylove143 wrote:


mikaan21 wrote:


mylove143 wrote:


ChelseaKaye wrote:


mylove143 wrote:


ChelseaKaye wrote:


mylove143 wrote:


ChelseaKaye wrote:

eughhhh nina jose,
she cnt act!

srry to fans..
but SHE RELI CNT


second demotion,

She ruined the part of Anikka in My Girl filipino version


I know thats how i found
out how she "acted".
i cnt belive they casted her,
& yeh she did ruin it


and i heard she will be having a new drama!



OMG! can't they see how bad her acting is?



Yes! and when it comes to the crying scene!

OMG! her tears is so FAKE!



Wat do u mean her tears r fake usually i c no tears!!! she cant act NEVER!!!
Shake Rattle and Roll 10 huh! wow that was fast sometimes some of teh epi r stupid tho but still cant wait 4 it tho


haha! ur quite mean! haha.

no tears in crying scene!




its not being mean its just im not her fan im like an anti-fan ( i have no clue y i put anti-fan i dont think
she even has fans with her acting... i dont think so!!)

Posted 12/23/08

mikaan21 wrote:


mylove143 wrote:


mikaan21 wrote:


mylove143 wrote:


ChelseaKaye wrote:


mylove143 wrote:


ChelseaKaye wrote:


mylove143 wrote:


ChelseaKaye wrote:

eughhhh nina jose,
she cnt act!

srry to fans..
but SHE RELI CNT


second demotion,

She ruined the part of Anikka in My Girl filipino version


I know thats how i found
out how she "acted".
i cnt belive they casted her,
& yeh she did ruin it


and i heard she will be having a new drama!



OMG! can't they see how bad her acting is?



Yes! and when it comes to the crying scene!

OMG! her tears is so FAKE!



Wat do u mean her tears r fake usually i c no tears!!! she cant act NEVER!!!
Shake Rattle and Roll 10 huh! wow that was fast sometimes some of teh epi r stupid tho but still cant wait 4 it tho


haha! ur quite mean! haha.

no tears in crying scene!




its not being mean its just im not her fan im like an anti-fan ( i have no clue y i put anti-fan i dont think
she even has fans with her acting... i dont think so!!)



maybe she have fans because of her body! haha



3398 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F
Offline
Posted 12/23/08

mylove143 wrote:


mikaan21 wrote:


mylove143 wrote:


mikaan21 wrote:


mylove143 wrote:


ChelseaKaye wrote:


mylove143 wrote:


ChelseaKaye wrote:


mylove143 wrote:


ChelseaKaye wrote:

eughhhh nina jose,
she cnt act!

srry to fans..
but SHE RELI CNT


second demotion,

She ruined the part of Anikka in My Girl filipino version


I know thats how i found
out how she "acted".
i cnt belive they casted her,
& yeh she did ruin it


and i heard she will be having a new drama!



OMG! can't they see how bad her acting is?



Yes! and when it comes to the crying scene!

OMG! her tears is so FAKE!



Wat do u mean her tears r fake usually i c no tears!!! she cant act NEVER!!!
Shake Rattle and Roll 10 huh! wow that was fast sometimes some of teh epi r stupid tho but still cant wait 4 it tho


haha! ur quite mean! haha.

no tears in crying scene!




its not being mean its just im not her fan im like an anti-fan ( i have no clue y i put anti-fan i dont think
she even has fans with her acting... i dont think so!!)



maybe she have fans because of her body! haha





that is true very true but if she didnt her career never would have started
24 cr points
Send Message: Send PM GB Post
45 / F
Offline
Posted 2/5/10
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.