First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
Are you against Asian? Please write a type out your reasons.
Posted 12/22/08 , edited 12/22/08
Are you against asian...? Please type your reasons! ^__^

Oh yeah, if you dislike Asian, so please vote you against them.
FZTime 
26337 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / We've been here s...
Offline
Posted 12/22/08
against asian? =0 no way
11704 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / TN
Offline
Posted 12/22/08
lol wow....pointless question....
Posted 12/22/08

Katorulez93 wrote:

lol wow....pointless question....


Is it? Because there's a lot who dislike Asians.
355 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F
Offline
Posted 12/22/08
Umm, that'd be kinda hard, cause I kinda am one.
Posted 12/22/08
We're talking about racism here right? Nope, I'm not against asians.
8594 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 12/22/08
I'm also Asian and I don't have anything against about them.
Posted 12/22/08
Ahaha, no. I am one.
47470 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Birmingham
Offline
Posted 12/22/08 , edited 12/22/08
Against Asian what? People, food, entertainment...

But no, I hold no prejudice to any of those.
Posted 12/22/08
That's weird. There's a forum that keeps criticizing about Asians...
Posted 12/22/08 , edited 12/22/08

hotarusim989 wrote:

That's weird. There's a forum that keeps criticizing about Asians...


Really, there is?? Maybe you should put a link to it if there really is a point to this forum

And no, I am not against asians (Obviously I am one??)
Posted 12/22/08

zilong-311 wrote:


hotarusim989 wrote:

That's weird. There's a forum that keeps criticizing about Asians...


Really, there is?? Maybe you should put a link to it if there really is a point to this forum

And no, I am not against asians (Obviously I am one??)


Hmm....I forgot about it actually. They said that they used the word Asian for an insult to...
22081 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / UK
Offline
Posted 12/22/08
No way!
Posted 12/22/08

hotarusim989 wrote:


zilong-311 wrote:


hotarusim989 wrote:

That's weird. There's a forum that keeps criticizing about Asians...


Really, there is?? Maybe you should put a link to it if there really is a point to this forum

And no, I am not against asians (Obviously I am one??)


Hmm....I forgot about it actually. They said that they used the word Asian for an insult to...


If you forgot about it, why mention it now? This really shouldn't be in general that lots of people hate asians
Sooo, cliffhanger, continue??
Posted 12/22/08

zilong-311 wrote:


hotarusim989 wrote:


zilong-311 wrote:


hotarusim989 wrote:

That's weird. There's a forum that keeps criticizing about Asians...


Really, there is?? Maybe you should put a link to it if there really is a point to this forum

And no, I am not against asians (Obviously I am one??)


Hmm....I forgot about it actually. They said that they used the word Asian for an insult to...


If you forgot about it, why mention it now? This really shouldn't be in general that lots of people hate asians
Sooo, cliffhanger, continue??


Well, I remember what she said, actually.

"I started liking Anime when I was in __ Grade. My friend heard me and called me an Asian. Even my teacher said me so."

It's an insult.
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.