First  Prev  1  2  3  Next  Last
Vampire knight guilty ep. 12 RAW discussion
Member
1995 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Reality
Offline
Posted 12/29/08

Princessa77 wrote:


Hugs-Kisses-and-Secrets wrote:


Princessa77 wrote:


Hugs-Kisses-and-Secrets wrote:


Princessa77 wrote:


Hugs-Kisses-and-Secrets wrote:

I'm totally a Haruka X Juuri.
I can't believe he got killed because of Rido.
I really liked him.


yeah i liked this pair to0o
lo0ol kaname x yukii r like the little version of them =p
and Rido shall Die
its a must !! he killed them >.>! and he Killed the real kaname !! ahhhh
RIDO0O0O I HATE U !! UR A DISGRACE TO ALL VAMPIRES ! =p
ok am i getting to0 carried away =p?!


Don't worry if I were you I would do the same.
But I really wonder how would the real Kaname be?
Nice or bad?
Who knows. I don't care.
I'm fine with the one now. They look nice together!!! =D



actually so0o sweet and adorable <3...re-watch VkG episode 3 !! there is a scene before kaname got killed !! rememeber when he asked aido to be his frnd ?
even aido mentioned something about how kaname changed after the death of his parents...


I thought he was killed once he was broned. OMG that was the real Kaname?
He was so adorable!!!!!!!!!!!!!!
XD I'm so blur


Noooooo LoL he was killed later .....=p
yeah he was s0o extremely adorable !!!
well he's still adorable dont u think so =p no matter who's the person inside him now


OMG....I love him.
He's still adorable in a very cool way. XD
Kaname forever. Lolx. I'm his fan.
BTW the ur profile photo did you draw that or what?
It's really nice.

Member
27964 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / In HeR BeauTiFuL...
Offline
Posted 12/29/08
Kanameeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee <3 =D
oh the girl u mean ?!
Nope she's pretty lol right ?
Member
1995 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Reality
Offline
Posted 12/29/08

Princessa77 wrote:

Kanameeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee <3 =D
oh the girl u mean ?!
Nope she's pretty lol right ?


Kaname 4eva. Lol...it's fill with our post. XD
Yup, she's really pretty. I really like it.


Member
27964 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / In HeR BeauTiFuL...
Offline
Posted 12/29/08

Hugs-Kisses-and-Secrets wrote:


Princessa77 wrote:

Kanameeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee <3 =D
oh the girl u mean ?!
Nope she's pretty lol right ?


Kaname 4eva. Lol...it's fill with our post. XD
Yup, she's really pretty. I really like it.




hope we r not annoying anyone with our posts lol !!
we r just expressing our feelings right * angel smile * =p
and thnx sweets im really glad u liked it...u can have the pic if u want ^.^
Member
1995 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Reality
Offline
Posted 12/29/08

Princessa77 wrote:


Hugs-Kisses-and-Secrets wrote:


Princessa77 wrote:

Kanameeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee <3 =D
oh the girl u mean ?!
Nope she's pretty lol right ?


Kaname 4eva. Lol...it's fill with our post. XD
Yup, she's really pretty. I really like it.




hope we r not annoying anyone with our posts lol !!
we r just expressing our feelings right * angel smile * =p
and thnx sweets im really glad u liked it...u can have the pic if u want ^.^


I don't so. We're the only ones here and nobody seems to care. XD
Lol...it's pretty small.
I'll browse to the net and if I'm lucky maybe I'll get a bigger size one.
=D but it seriously is nice.
BTW, have you read chpater 46?
I can't believe "that" happen. 0.o

Member
27964 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / In HeR BeauTiFuL...
Offline
Posted 12/29/08

Hugs-Kisses-and-Secrets wrote:


Princessa77 wrote:


Hugs-Kisses-and-Secrets wrote:


Princessa77 wrote:

Kanameeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee <3 =D
oh the girl u mean ?!
Nope she's pretty lol right ?


Kaname 4eva. Lol...it's fill with our post. XD
Yup, she's really pretty. I really like it.




hope we r not annoying anyone with our posts lol !!
we r just expressing our feelings right * angel smile * =p
and thnx sweets im really glad u liked it...u can have the pic if u want ^.^


I don't so. We're the only ones here and nobody seems to care. XD
Lol...it's pretty small.
I'll browse to the net and if I'm lucky maybe I'll get a bigger size one.
=D but it seriously is nice.
BTW, have you read chpater 46?
I can't believe "that" happen. 0.o



oh yeah i did !!! but but im happy they'll focus more on kanames past !! =p
577 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F
Offline
Posted 12/29/08
fiordiloto.....i agree wit u the part where yuki screams zero was priceless that was my fav scene in this ep.
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.