Created by ArJoe-shinkumi
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  Next  Last
Shikamaru ♥ Temari or Ino
1331 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 6/8/09
I preffer him with Ino

just a little more than with Temari......just cant chose
Member
49 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Houston
Offline
Posted 6/10/09 , edited 6/10/09
hmmm
in the original naruto series it looked as if it was gonna be Ino
but in the shippuden its Temari and Ino likes Sai
so Temari
Member
49 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Houston
Offline
Posted 6/10/09
ha my logicalness prevails! muahaha XD
Member
4693 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / World of the Unknown
Offline
Posted 6/11/09
temari.....!!!
76 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F
Offline
Posted 6/12/09
I think it's Temari...
Posted 6/15/09
id go 4 temari...i hate ino..
Member
1785 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / cookie land xP
Offline
Posted 6/15/09
temari of course...^^
Member
1551 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Ghana
Offline
Posted 6/15/09
Temari!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! cuz they suit each other and and as for Ino well I don't think so
Posted 6/25/09
temari... ;D i dunno i just like them better together ... ino should be with someone whose average looking and learn to love him more then for his looks...then tht would b shika.. [ even though to me hes hawt]...but i dont think shikamaru should have to put up with tht...anyways, if there was no temari i say shikamaru should end up with ino....

but there is temari xD so shikatema!
Member
756 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28
Offline
Posted 6/29/09
Temari. She got the voice and attitude to keep lazy Shikamaru in line. Plus, their interaction so far has been pretty good.
Member
773 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / UT
Offline
Posted 7/4/09
shikamaru and temari are gonna be toghther
i mean they were just holding hands and walking in the first episode for no reason
4645 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / M / New York
Offline
Posted 7/4/09

shikawesomaru wrote:

shikamaru and temari are gonna be toghther
i mean they were just holding hands and walking in the first episode for no reason


Actually Temari was there for the Chunnin exams and Shikamaru was her guide
Member
24936 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F
Offline
Posted 7/7/09
+ Shikamaru ♥ Temari +
3066 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / San Fran
Offline
Posted 7/13/09 , edited 7/16/09
Yep, I think it's anonymous, folks! Temari wins easily!
2311 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / you will never know
Offline
Posted 7/15/09
Ino
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  Next  Last
You must be logged in to post.