First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  Next  Last
SM (SM Entertainment) Introduces His Newest And Youngest Trainees
72881 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Honolulu, HI, USA
Offline
Posted 12/23/08 , edited 12/23/08
I was born in 1990, so this make me feel so old. LOL

When you thought those stars couldn’t get younger…

Lee Soo Man recently announced the 4 juvenile girls he has been grooming under his company.

#1: Lee Hye Soo, born in 1999


#2: Shim Ha Rim, born in 1997


#3: Kim Seul Gi, born in 1996


#4: A Japanese-Korean born in 1998, name not known



When we thought the stars born in the 1980s are young, a new batch of beansprouts born in the 1990s are on their way to make it big in the Korean entertainment realm.

It gets kinda scary to think of it.

But then again, look at Go Ara and Lee Yeon Hee now.

credits: kbites & v i t a ✖ d o l c e @AF
1564 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Chicago
Offline
Posted 12/23/08
My God...
Their so young, they make me look old even though I was born in 1996, too!
2710 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 12/23/08
woo they're soo young 0__0
im born in 1992 and that makes me feel olddd
639 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Christmas Island
Offline
Posted 12/23/08
they make you look old??!! i'm born in 1994
i feel so old
2366 cr points
Send Message: Send PM GB Post
77
Offline
Posted 12/23/08 , edited 12/23/08
lol sounds like they're trying to create another hello project or AKB48 but they're cute
72881 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Honolulu, HI, USA
Offline
Posted 12/23/08

BlaqkAudio wrote:

they make you look old??!! i'm born in 1994
i feel so old


Lol you feel old? xD I'm a 1990 born. xD
Posted 12/23/08
OMG!! i wanna be i the group..hha..lolz
5840 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / stalking you
Offline
Posted 12/23/08
I feel so old :/
82 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Orange, CA
Offline
Posted 12/23/08
what has our world come to: o_0
Posted 12/23/08 , edited 12/23/08
my god, they're so young, i feel old now.
wahhh...so extremely jealous that they get to be trained under SM .....I so wanna be them
681 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 12/23/08
woooow, theyre soooo young. i feel sooo old now. lol

all the luck to them
1601 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Australia
Offline
Posted 12/23/08
how lucky mangs >< . so unfair =/
1043 cr points
Send Message: Send PM GB Post
73 / F
Offline
Posted 12/23/08
Lol, aw isn't that just a tab bit sad these girls have to work at such a young age :\ Probably going to have a lot of pressure put on them if they're under SM.
11819 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / by the computer
Offline
Posted 12/23/08
haha they're cute... and they're so young...
i wish i could train in sm... lol
3450 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F
Offline
Posted 12/23/08
hmm truthfully, I don't really envy them.
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  Next  Last
You must be logged in to post.