First  Prev  1  2  3  Next  Last
Post Reply What is your Fav Anime?
Posted 12/12/07
My Fav Animes are:

Detective Conan
Card Captor Sakura
Fruits Basket
Death Note
Dragon Ball
Ouran High School-Host Club
Digimon
Myself, Yourself
and some more lol
Member
5223 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / A place with lots...
Offline
Posted 12/27/07
now ia Ghost Hunt
Member
8073 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Living with yunni...
Offline
Posted 12/28/07
omg!! too many to name.. so i'll try and name a couple... i said i'll try.. no promises ^-^
ouran high school club host
ayashi no ceres
fushigi yuugi
fullmoon wo sagashite
card captor sakura
tsubasa chronicle
school rumble - season 1 & 2
kamichama karin
onegai twins
sailormoon [brings back memories]
tactics
marmalade boy
mermaid melody
fruits basket
air
digi charat
azumanga daioh
aishiteruze baby

ok.. seems like i overdid it.. again.. cant balme someone tat loves anime so much!
Member
9752 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / under your bed.
Offline
Posted 1/2/08
loL air gear!!
fruits basket
claymore
honey & clover (aw. . .)
minami-ke
tokko
KHR
tenshin konomaiki
HNKN
OURAN!!
GETBACKERS!
and i cbs thinking teh rest
Member
176 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / EARTH!
Offline
Posted 1/2/08
naruto! of course
Member
3939 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / 東京都,千葉県 JP && Q.C PH
Offline
Posted 1/16/08

black_apple wrote:

now ia Ghost Hunt


im currently repeating "File 7" haha its creeppyy well knda haha XD

my fav..erm *goes back 2 my profile* hmm..it says.. (lol XD)

d.gray-man~
naruto~
bleach~
ghosthunt
rabucon(lovelycomplex)~
claymore~
OHx3
airgear~
ichigo100%~

and more more mooree XDD
Member
2527 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Aussie Aussie Aus...
Offline
Posted 1/28/08
d.gray man
gundams
dragon ball
ouran high school host club
hitman reborn
and many more
Posted 1/31/08
cool animes ^^
72698 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / Cologne, Germany
Offline
Posted 2/4/08
Too many Sailor Moon, Nana, Utena and many more
Member
1879 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / In my ImagiNation
Offline
Posted 2/11/08
bleach is the best....
d.gray-man is the best...
slam dunk is the best....
black lagoon is the best....
chobits is the best...
paradise kiss is the best...

n many more.....

hehe... too many to list out.. but tis r my fav...
Member
882 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / India, korea, jap...
Offline
Posted 3/8/08
mine...

Ouran High School Host Club
D.Gray Man
Fate Stay Night
Get Backers
Rozen Maiden
Lucky Star

and some others ^^
Posted 3/18/08
hmmm....

-->Bleach
-->Naruto
-->Ouran High School-Host Club
-->Ghost Hunt
-->Card Captor Sakura




Member
18636 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / europeee!!!
Offline
Posted 4/7/08
red-LOVE ITTTT
orange-love it!!!^.^
yellow-its okay!!!

naruto
bleach
samurai x
card captor sakura
gundam seed destiny
fruit basket
ghost in the shell
inuyasha
slam dunk
prince of tennis
paradise kiss
great teacher onizuka
ouran host club-watched it a million times
get backers
sailormoon(my first anime ever)
ayashi no ceres
fushigi yuugi
tsubasa chronicles-like, the past of sakura in CCS
marmalade boy-kyaaaa
aishiteruze baby
eyeshield21-same as naruto style
most of them are you dont want to know!!!!Lol
Member
6246 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Germany ~♥
Offline
Posted 4/20/08
etto....*~ *~

--> Kyou Kara Maou
--> Fullmetal Panic
--> Fullmetal Alchemist
--> Princess Princess
--> Gakuen Heaven
--> Loveless
--> Gravitation
--> Papa to kiss in the Dark
--> Kirepapa
--> Naruto
--> Bleach
--> Angels feather
--> Love Hina
--> Sukisho
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.