First  Prev  1  2  3  Next  Last
Post Reply Toradora! New Episode Air Dates on TV Tokyo
Member
14676 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 12/25/08 , edited 3/25/09
Toradora!


These are upcoming release dates & times
for when new episodes are first aired "Live" on TV Tokyo in Japan








Unless Otaku in Japan cause a riot and rush to buy upcoming DVD releases or there is a miracle,




I am sure many of you will agree...








Member
1066 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / Abu Dhabi, UAE
Offline
Posted 12/26/08
OMG! is that true!!!!
Member
123 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M
Offline
Posted 12/26/08
yay no i can enjoy some new TD through the majority of the remainder of my senior HS year
Member
25145 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Queens, New York...
Offline
Posted 12/26/08

jda091 wrote:

yay no i can enjoy some new TD through the majority of the remainder of my senior HS year
I am with you on that one man.

603 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / Romania
Offline
Posted 12/26/08
so glad that there are 25 eps....and not 12-14.....
Member
14957 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / USA
Offline
Posted 12/26/08
yay, I am so happy. This show is awesome.
186 cr points
Send Message: Send PM GB Post
75 / M / japan
Offline
Posted 12/27/08 , edited 12/27/08
Thnx for the info dude!


EDIT: 10 days hmm thats prreety long ~
Member
7 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M
Offline
Posted 12/27/08
10 days means Death right now T.T hope i get to see another nice animes while i wait for it ;D
Member
341 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Shadows
Offline
Posted 12/27/08

10 days means Death right now T.T hope i get to see another nice animes while i wait for it ;D


I agree, it's like a death sentence. damn, I fell in love with Toradora, can't wait for the new episodes. ^^
When I see that we'll have to wait 87 days till the 25th episode, which airs in March, I'm getting kinda depressed.
tnx for the info =D
Moderator
53940 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / UK
Offline
Posted 12/27/08
Thanks for the updates~
Even though theres a slim chance it'll be on CR after January 8th
Member
1434 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / UK
Offline
Posted 12/28/08
60 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 12/28/08
im happy that there's more but I CANT WAIT THAT LONG
Member
12516 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / singapore
Offline
Posted 12/28/08
darn.i wanted it to end sooner so i could see the ending.oh well.
22 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / long island
Offline
Posted 12/28/08
seems so far to wait. but atleast i'll have some time to finish some other series
13101 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F
Offline
Posted 12/29/08
Thanks for the info!
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.