First  Prev  1  2  3  Next  Last
Post Reply Princebbt's Tutorials
Posted 1/3/09
eI used a much of your tutorials and look what I made! I like it!
Student
9278 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Singapore
Offline
Posted 1/5/09
Actually, you can make it easier by making it an overlay layer when making a new layer.
Posted 1/8/09

princebbt wrote:

Welcome ! Let's learn about changing colour of a picture... You can post questions here. Hope this helps :D
Enjoy ! [ It's my first tutorial. Sorry if you dont really understands ]




question... uhhmmm how did u make the grit as background with mirror effect and colored it in blue?? >< really hard!!! T^T btw *sorry if i ask many questions , i only ask if im interested... ^^
Student
4805 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F
Offline
Posted 1/8/09


oh. er. about the grid.. the layer of the grid.. place the layer behind the picture.. and the mirror effect.. here provides the tutorial http://www.crunchyroll.com/forumtopic-417428/Tutorial-Mirror-Effect.html?src=trail
Posted 1/8/09

princebbt wrote:



oh. er. about the grid.. the layer of the grid.. place the layer behind the picture.. and the mirror effect.. here provides the tutorial http://www.crunchyroll.com/forumtopic-417428/Tutorial-Mirror-Effect.html?src=trail


but how do u make the grid?? o.0
Student
4805 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F
Offline
Posted 1/8/09




-- i'll credit Wickedly_Innocent for the tutorial =D


btw.. i <3 your avi and the boy in there. he's so cute ~ hehe !
Posted 1/8/09

princebbt wrote:





-- i'll credit Wickedly_Innocent for the tutorial =D


btw.. i <3 your avi and the boy in there. he's so cute ~ hehe !


lol.. thnx much much.. ^^ oh and yes he is cute lol... ^^ kinda reminds me of sumone.. ^^
Student
4805 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F
Offline
Posted 1/8/09


hahas. yeahs.. its also reminds me of someone. hahas.. er.. can you send me the pic of the boy ! i'm going crazy about it ! if you dun mind.. its okie =D

Posted 1/8/09

princebbt wrote:



hahas. yeahs.. its also reminds me of someone. hahas.. er.. can you send me the pic of the boy ! i'm going crazy about it ! if you dun mind.. its okie =D



oh yeah yeah sure lol.. ^^ i'll add u first then.. ^^
Student
31706 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 1/9/09
you can also double click on the layer then go to gradient >>choose the gradient >>put it on overlay/whatever you want to use..XD i find that easier..uses less layers..LOLZ..
Posted 1/10/09
Easy for my brain to process 8D
Student
45112 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / IN MAH OWN WORLD
Offline
Posted 1/13/09
Student
18998 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F
Offline
Posted 1/13/09
Here's mine....there isnt a big difference though!! hehe



Posted 1/18/09
WOW THX ALOT !!!! This is what mine looks like XD! just wanted to show you guys :P
This one is 100% opacity

Posted 1/19/09
thnx 4 da tutorial!!!!!!!!!!!! i understand it!!!!!!
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.