First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
an indirect kiss
78167 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / Japan
Offline
Posted 12/27/08
Moved to General Section
Posted 12/27/08
Lol then I've had alot of indirect kisses.
28570 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Ireland/UK
Offline
Posted 12/27/08
omg ewwww no way!! COOTIES!

lol oj. hmm never had something like that happen to me or anyone i know lol. if it did happen to me.. i dont know whether i would be flattered or just plain confused lol
8512 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 12/27/08
lol yea. but i have to trust dem. like if it was a kid i just knew, i would i either one give him the drink or two throw it away. idk where their mouths been
Posted 12/27/08
seriously? THAT'S and indirect kiss?!? WOAH. then i do it all the time.
53940 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / UK
Offline
Posted 12/27/08
I never share drinks so I never get indirect kisses
10694 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / USA
Offline
Posted 12/27/08
lol wtf? yeah i guess i've had a lot of indirect kisses. i share a lot of stuff with my friends. though it's not really a big deal or anything.
Posted 12/27/08

midnight4t wrote:

in class we were sending letters to people in congress, so i asked my friend if i could lick her letter shut. so she was like sure.

I AM A GIRL. AND NO I DID NOT LIKE HER, I JUST LIKE LICKING THE LETTERS SHUT...

so anyway i licked it and it wouldn't shut so i went up to my teacher and i was like "Laura's letter isn't closing. can i have some tape?"
and he's like, "we don't have any tape"
and he takes the letter from me and licks it and closes it.
and finally the letter closes.

AND I'M LIKE OMG!
Indirect kiss between me and my hot history teacher!!!!!


wow ur teacher is hot
Posted 12/27/08
lol..almost everybody at our room have indirect kisses..XD
like when somebody fails to finish a drink or food someone else would finish it..it doesn't matter who touched it first..may it be a boy or a girl nobody in our room is picky..XP

7134 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 12/27/08
I don't share drinks, get your own! (:
8211 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F
Offline
Posted 12/27/08 , edited 12/27/08
I share drinks with everyone. Unless Im sick.
551 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 12/27/08

imanmoh wrote:


midnight4t wrote:

in class we were sending letters to people in congress, so i asked my friend if i could lick her letter shut. so she was like sure.

I AM A GIRL. AND NO I DID NOT LIKE HER, I JUST LIKE LICKING THE LETTERS SHUT...

so anyway i licked it and it wouldn't shut so i went up to my teacher and i was like "Laura's letter isn't closing. can i have some tape?"
and he's like, "we don't have any tape"
and he takes the letter from me and licks it and closes it.
and finally the letter closes.

AND I'M LIKE OMG!
Indirect kiss between me and my hot history teacher!!!!!


wow ur teacher is hot


yahhhhhhhhhh. he is soooooooo hot :]
551 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 12/27/08

masayaKou90 wrote:


midnight4t wrote:

in class we were sending letters to people in congress, so i asked my friend if i could lick her letter shut. so she was like sure.

I AM A GIRL. AND NO I DID NOT LIKE HER, I JUST LIKE LICKING THE LETTERS SHUT...

so anyway i licked it and it wouldn't shut so i went up to my teacher and i was like "Laura's letter isn't closing. can i have some tape?"
and he's like, "we don't have any tape"
and he takes the letter from me and licks it and closes it.
and finally the letter closes.

AND I'M LIKE OMG!
Indirect kiss between me and my hot history teacher!!!!!


wow nicest huh..i mean i'm quite affected
*totally fanning myself*


haha.
i just wish there was more hot teachers at my school.
Posted 12/27/08
Nope , never had any .
6140 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Florida, USA
Offline
Posted 12/27/08
I guess i've had a lot then... I share drinks/food/beer etc...

Most of the time its like... "try this" and friends use their chopsticks to give it to you or something. Or share drinks or unfinished icecream lol... FOOD IS FOOD! eat it when you're hungry lol

If I know they're sick or have something then I wont share with them lol.
5243 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F
Offline
Posted 12/27/08
haha wow, i share glasses with my best guy friend all the time lol
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.