First  Prev  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  51  52  53  54  55  56  Next  Last
[JDrama] Gokusen 3
7398 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / California, USA
Offline
Posted 7/1/08

pianogirl wrote:

the last episode is awesome!!! it was soooo different from the other season finales!!!
Yamato's soooooo awesome <3 Ren's awesome too!!!! I hope there's a special =3=


12158 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / ╰☆ 没有黑暗の地方╭☆
Offline
Posted 7/2/08

aenghel08 wrote:


pianogirl wrote:

the last episode is awesome!!! it was soooo different from the other season finales!!!
Yamato's soooooo awesome <3 Ren's awesome too!!!! I hope there's a special =3=




oo...nono...
921 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27
Offline
Posted 7/3/08
huwaaah...waiting for episode 11, gripping with excitement here, if something happens to ren I'm so gonna flame the writers! he's my fave, i think he's the adorable one in the group...
12724 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Ikekuburo | No.6
Offline
Posted 7/3/08
I started watching season 1 never even got closer to season2
1070 cr points
Send Message: Send PM GB Post
34 / M / always here besid...
Offline
Posted 7/4/08
i'm on episode 10 right now, i like the story, the first one will always be my favorite out of all.
921 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27
Offline
Posted 7/10/08
yosho!!!!!!!!!!! finally finished it. man, the ending reduced me to tears!
2100 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / tokyo.japan
Offline
Posted 7/10/08

aenghel08 wrote:

it ended already,. :[[
well.. i really want to ask this..
i saw all seasons of gokusen. but until now i still dont know what gokusen means..
btw..
what is it?!!


it means students
2100 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / tokyo.japan
Offline
Posted 7/10/08
im expecting for a special episode since in the last episode there was no graduation..

i am really waiting for it...

i want to cry when its finished i think i will miss REN's character
7398 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / California, USA
Offline
Posted 7/10/08

joshy26 wrote:

im expecting for a special episode since in the last episode there was no graduation..

i am really waiting for it...

i want to cry when its finished i think i will miss REN's character


aww. :))
hehe. thanks.. :]
btw.. it has 11 episodes right????
and that's the end?? no special..
246 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / None of your concern
Offline
Posted 7/10/08

aenghel08 wrote:


joshy26 wrote:

im expecting for a special episode since in the last episode there was no graduation..

i am really waiting for it...

i want to cry when its finished i think i will miss REN's character


aww. :))
hehe. thanks.. :]
btw.. it has 11 episodes right????
and that's the end?? no special..


Well, there's going to be a movie.
So, I guess that's the ending of it all.
No special needed

4000 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / MD
Offline
Posted 7/10/08
i agree 2 gokusens was alright but now a third with basicly the say plot and theme...its getting tired and boring
and because there aren't any actors i am interested in in it 2...besides the head teacher he is so funny!!
4091 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F
Offline
Posted 7/10/08
was episode 11 really da end???? dat made me cry.. i think ders goin to be a special... der should be cuz
492 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / in 2PM's closet XD
Offline
Posted 7/10/08
i thought that Gokusen 3 had 11 episodes? gaaah. sort of a cliffhanger. with it just ending. at episode 10.
there has to be a special then XD
i want to see it!
972 cr points
Send Message: Send PM GB Post
74 / F / pasig
Offline
Posted 7/10/08
i already watch it...Cool
4091 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F
Offline
Posted 7/10/08

crunchychinkx wrote:

i thought that Gokusen 3 had 11 episodes? gaaah. sort of a cliffhanger. with it just ending. at episode 10.
there has to be a special then XD
i want to see it!



there are 11 episodes... if u want to watch it u could watch it at dramacrazy.net
First  Prev  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  51  52  53  54  55  56  Next  Last
You must be logged in to post.