First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  Next  Last
Post Reply You Know You Are DBSK Crazy When...
Member
4867 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / In Junsu's heart~
Offline
Posted 12/29/08

Yongo10 wrote:


AnimeAddict31 wrote:

BINGO!! Everything you said was so true!!
Especially the "dreaming about DBSK" one.
I dream about them at least once a week :X

I had a good time laughing while reading this article.
Thank you ^^


LOL, you're welcome haha, even though I wrote them, whenever I re-read them I laugh too! haha.

Man, you guys are soo lucky! I wish I could dream about them too!


usually you'll dream about the stuff you thought about most for that day.
sometimes they appear in my dream when i didn't think much about dbsk that day.
Try mass-watching their vids, performances, variety show appearances and maybe you'll dream about them ne~ ^^
Member
3498 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / IL, USA
Offline
Posted 12/29/08

AnimeAddict31 wrote:


Yongo10 wrote:


AnimeAddict31 wrote:

BINGO!! Everything you said was so true!!
Especially the "dreaming about DBSK" one.
I dream about them at least once a week :X

I had a good time laughing while reading this article.
Thank you ^^


LOL, you're welcome haha, even though I wrote them, whenever I re-read them I laugh too! haha.

Man, you guys are soo lucky! I wish I could dream about them too!


usually you'll dream about the stuff you thought about most for that day.
sometimes they appear in my dream when i didn't think much about dbsk that day.
Try mass-watching their vids, performances, variety show appearances and maybe you'll dream about them ne~ ^^


hahaha, you know you're DBSK crazy when you get advice on how to dream about them.
LOL thanks man! You mean I have to max out more than I usually do? ... Awesome
Posted 12/29/08
Ding-Ding-Ding We have a Winner!!!
(O-O) It is all TRUE..
Shocking...

Thanks for the story (^_^) i had a lot of fun reading it
Member
3732 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / malaysia
Offline
Posted 12/29/08
that was true...and many more about them that will make me crazy
Member
4867 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / In Junsu's heart~
Offline
Posted 12/29/08

Yongo10 wrote:


AnimeAddict31 wrote:


Yongo10 wrote:


AnimeAddict31 wrote:

BINGO!! Everything you said was so true!!
Especially the "dreaming about DBSK" one.
I dream about them at least once a week :X

I had a good time laughing while reading this article.
Thank you ^^


LOL, you're welcome haha, even though I wrote them, whenever I re-read them I laugh too! haha.

Man, you guys are soo lucky! I wish I could dream about them too!


usually you'll dream about the stuff you thought about most for that day.
sometimes they appear in my dream when i didn't think much about dbsk that day.
Try mass-watching their vids, performances, variety show appearances and maybe you'll dream about them ne~ ^^


hahaha, you know you're DBSK crazy when you get advice on how to dream about them.
LOL thanks man! You mean I have to max out more than I usually do? ... Awesome


rofl!
You have to max out more than you usually do~
But I can't 100% guarantee that it will work..
Try fantasizing some "moments" with dbsk.
get what I mean? Lol.
take note of the " sign .
Member
3112 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F
Offline
Posted 12/29/08
This is so true...lol..
Member
3498 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / IL, USA
Offline
Posted 12/29/08 , edited 12/29/08



Thank you for reading! I had fun making them. haha






I'm working on a second batch!





LOL! Got it! ^_~




haha, it's good to know you're not alone right?
Member
3112 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F
Offline
Posted 12/29/08





haha, it's good to know you're not alone right?



yup!~ especially since i dont know anyone around me who likes them.
Member
66871 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Honolulu, HI, USA
Offline
Posted 12/29/08
This thread is epic. Lol.

I copied and pasted the ones from the thread/topic starter that relates to me:


Here are some from iscreamshinki.net that relate to me:


Here is another one I made that relates:
- When you couldn't concentrate at school one day, because you keep thinking about Yunho's half-naked body in the Wrong Number MV. (Lol, seriously! Wrong Number MV had came out the night before school. How the hell do I concentrate? XD)

And this is totally off-topic, but I have to share my experience. Well, in March earlier this year, I was in Japan with about 20 people from my school's Japanese Club (I was still in high school then, now I'm in college lol). We were travelling to a lot of places, but on MARCH 19TH DBSK WAS PERFORMING IN YOKOHAMA and I so wanted to go especially since MARCH 19TH WAS MY 18TH BIRTHDAY but like my japanese teacher who was with us said, "No." We were in Kyoto at the time. Lol I was so sad. I was so close, being in Japan, but so FAR! XD
Member
3498 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / IL, USA
Offline
Posted 12/29/08


Ahh! Dude!! In "PART 2" of this, I wrote one JUST like the one you just described. DBSK fans are crazy alike! (For those in Korea or Japan) Knowing they are in the same country as you is bittersweet. It's sweet cause 'freaking DBSK is breathing the same air you are' and bitter because something is stopping you from going (money or otherwise) I read your story and I freaked for a bit . I noticed whenever something is DBSK related, I freak out more than usual. It's ok. I'm cool with it. haha

Oh and that was awesome that you put the ones you identify with. I was chuckling while reading them ( is that some level of cockiness cause I wrote them? ) It's good to know we're not alone in this thing we call DBSK Love.



- you feel deprived of dbsk when you cant use the computer/your internet's not working
YES! Me. Yesterday. Internet went out... I was dying. Dying!
Member
4463 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / someplace boring.
Offline
Posted 12/29/08
OMG 88% IM GUILTY~~!!!
TELL ME.. HOW DO YOU READ MY MIND


AND YES I ALSO DREAM ABOUT THEM SOMETIMES AND MMMM BELIEVE ONCE YOU DREAM ABOUT THEM THEN.......
(STARTS SPAZZIING~~!!!!!NYAAAAAAAAAW)

thanks this made my day i enjoyed reading it:D♥
Member
611 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Houston, Texas
Offline
Posted 12/29/08
WOW!!! almost everything in the list were true!!! i cracked up reading the list
but i never really realized it till my friends told me how i kept blabbing about DBSK (i can't help it..thers so much to tell)
i did dream about them too a couple times
and yes i do watch ther variety shows and radio shows..i try to watch everything...seriously i cant even count how many things i did that are on this list!!!
when i found out they were on FuseTV...HYPERVENTILATE MUCH!!! LOL
but yea..i thought it was really weird for me to be acting like this over some boyband..but i guess ther just different for me..cant really express it in words.

I LOVE THIS LIST bTW!!!
125 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / F
Offline
Posted 12/29/08
ha...ha... last year...they became my 'guest artist' in my dream...my dream is sooooo...... funny
i wish that i could tell everyone bout it.....but the story is too long to write .....
it's bcause when they come to my country for their asian tour i could't go to their concert...
then at the same night i kept tell' my friend to meet them in my dream....
n my wish came true...lucky me...!!!!...but not very lucky doooooh...
Member
3498 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / IL, USA
Offline
Posted 12/29/08
haha, I'm glad everyone is able to laugh and bond.
It's really good to know you act the same way other ppl do, especially if you don't know any other die-hard DBSK fans!
Member
249 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / some where...
Offline
Posted 12/29/08
omg..i kept reading the list and i just kept thinking..wow..
i really am crazy about dbsk..lol...
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  Next  Last
You must be logged in to post.