First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
What would do if Yamada Ryosuke said he likes you?
6908 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Malaysia
Offline
Posted 1/9/08

astralmage wrote:

err my reply is...im not gay go find some1 else lol


hahaha...
29409 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 1/10/08
idk..i just want 2 meet him
6908 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Malaysia
Offline
Posted 1/10/08
we all do
Posted 1/10/08

astralmage wrote:

err my reply is...im not gay go find some1 else lol


It would be funny if a guy said he liked him too . LOL .
At least you`re honest ! XD

6908 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Malaysia
Offline
Posted 1/10/08

snow-chibi wrote:


astralmage wrote:

err my reply is...im not gay go find some1 else lol


It would be funny if a guy said he liked him too . LOL .
At least you`re honest ! XD

true...really honest

Posted 1/10/08
Honesty is the best policy ?
Aha , but what if Yamada was lying ?
He hates you not like you . =O !
5578 cr points
Send Message: Send PM GB Post
AY-SH-UH
Offline
Posted 1/10/08
id be like..."i do too?" lol i dunno??id be hecka shoked.
9433 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / CACTUS FARM ©
Offline
Posted 1/10/08
dunt no who is i'd be like o.o okay.......................... ;P
Posted 1/21/08
I will jump right into his arms and screams YES YES YES A MILLION TIMES YES!!!!!!

Although he's 2 years younger than me.
83333 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Singapore
Offline
Posted 1/21/08
I'd reject him ... sighs. Im too old for him anyway. He'd die at the sight of me.
3254 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Long Beach
Offline
Posted 1/21/08
i would faint!
4568 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / syd, Aus
Offline
Posted 1/21/08
hmm..i dunno XD coz saying "i like you" can mean many things can't it??

but i'll possibly say i like you too XD wakakaka more in a friend or lil bro way tho..coz he's few yrs younger than me....
Posted 1/22/08
if that actually happened i'd be so shocked..
and hopefully won't faint so i get the chance to tell him
that i love him
257 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Tokyo, Japan
Offline
Posted 1/23/08
ahaha, thinking i much prefer Nakajima Yuto =D
but of course IF i were a lot younger that is

topic-wise, well i think i'll say yes or i will not turn him down
its an honor since among other fans slash girls
he confessed "watashi wa anata wa suki desu"
5821 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Yamapi's super sm...
Offline
Posted 1/23/08
I'll accept!!
OMG!! its jackpot!!!
besides he's only 1 year older than me.. :D
I first saw yamada in POTATO mag,..
starting that day..
i researched about him..
and when i watched him at TGQ.. i loved him very more!!
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.