First  Prev  1  2  Next  Last
Were you really that excited about New Year's?
Posted 12/31/08
For some reason, and I don't mean to sound emo or anything, but I haven't been that excited. Actually I feel pretty...crappy. Is it wrong for me to feel depressed? Because it seems like I'm the only one who's not feeling the New Year's buzz.
Posted 12/31/08
^not feeling much of a buzz either :\
13092 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M
Offline
Posted 12/31/08
eh I'm just glad this year is over...Worst 4 months of meh life right now >.>
and yeah no buzz for me either...
Posted 12/31/08
You're definitely not the only one. I've to take 2 major exams this year that decide my future.
2081 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 12/31/08
nah
im sorta reminicing over the year
lot of crap happened for everyone this year
so its ok to feel kinda half hearted about it
2279 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Omnipresent
Offline
Posted 12/31/08
2008 was awesome. 2007 sucked balls.

I hope 2009 is a good year.

But yes I did not really give a crap.
Posted 12/31/08
hell yea
Posted 12/31/08
Felt like I was the only one I just hope 2009 is better.
374 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / USA
Offline
Posted 12/31/08
I don't really care about New Years it feel like just any other day to me.
6504 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 12/31/08
Nope. I'm not particularly excited about it being a new year or anything. In fact, I didn't know today was new years eve until I started getting all these phone calls from my friends asking me if I wanted to party with them.... lol
5000 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / HeAvEn
Offline
Posted 12/31/08
yea excited but it always turn out really not exciting or fun
3799 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Ecuadorian Roast Pot
Offline
Posted 12/31/08
Not at all I've been dreading this day because of all my annoying college applications.
Then I have to cram in all my homework ...
and what do you know...Jan 2nd bts
2251 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / -Lost-
Offline
Posted 12/31/08
I wasn't really excited either.
Not much happened anyway, and it'll probably be getting wierder this year...
Posted 12/31/08
Pshh.
Yeah.
Posted 12/31/08
Except mine wasn't so exciting.
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.